DB Multiverse

1h, 15mn

Nous capítols!

[img][img]Dilluns, torna la història principal!

Asura i Veguito, Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.

Després, un capítol especial sobre Baddack, en colors! Per thebritwriter.

Després, la història de XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X