DB Multiverse

Member page of   Lord Bonnie

Lord Bonnie 20 Martxoa
Perdó? Que la Sailor Mercuri no estava bona??

DISCREPO MOLT.
Super Dragon Bros Z page 234
Lord Bonnie 7 Martxoa
Aquest Cooler si sap detectar energies? 1 Replie(s)
Vegeta Tales page 88
Lord Bonnie 7 Martxoa
Responent a les preguntes:
1) Qui creieu que ha activat el Zawurodo en el que estan immersos?
Crec que això es cosa d'en Kaitoxin, però segurament en XXI ja hi comptava, i a ell no li afecta per que no és un ésser viu.

2) Per què a l'Ub no li afecta quan torna?
Personalment crec que es degut a que l'encanteri deu tenir un radi d'acció, i ell sembla estar molt lluny.

3) Quan, en XXI, allibera als seus súbdits de l'efecte del Zawurodo? O ja estan protegits des que van fer el pacte amb ell i els hi passa una mica de fum negre?
Segurament el fum negre sigui part d'en XXI i això al embolcallar-los els protegeix de l'encanteri, a més de potenciar-los.
DB Multiverse page 2646
Lord Bonnie 1 Martxoa
Aaaaaamic, ara sabem per què no li desagrada la indumentària del Guerrer del Vent...
Early dayz page 65
Lord Bonnie 1 Martxoa
Son Gohan was saying:
Ai Vegeta, que et quedaràs sense braç si no vigiles, i això amb sort xD


Crec q el més fàcil es un canvi de lloc entre bombolles namekianes, per aixi emportar-se la Pan i el Namek a la seva bombolla.
DB Multiverse page 2642
Lord Bonnie 28 Otsaila
Skywalker was saying:
Ja ho vam comentar, però aquest còmic l'estan traduint des del País Valencià ;)

Gràcies!


Oh! Genial, no ho preguntava amb males intencions, era que no estava acostumat a aquestes expressions... ja veig que lo de gusto es de la versió anglesa xD

Mola veure el còmic traduït en diferents dialectes, per a res ha de ser sempre català central :)
DB RED page 57
Lord Bonnie 25 Otsaila
fejota was saying:
Qui serà el que ha arribat? No està gens clar si és un a qui no li afecta la tècnica o té una bombolla


Si t'hi fixes té la bombolla... però en Ghast encar no habia aparegut, no?
DB Multiverse page 2641
Lord Bonnie 23 Otsaila
Amb més "GUSTO"?

Prompte?

Perdoneu, però parlen algun dialecte del català, oi? Sóc molt camacu ^^'
DB RED page 57
Lord Bonnie 23 Otsaila
Folletortuga was saying:
Mr Flanagan estava dient: No ha apuntat cap a en Vegeta...

Aquest Vegeta no sembla tan llest com el nostre Vegeta, sinó ja sabria que els Guerrers de l'Espai del nostre univers no acostumen a fallar el tret sinó a buscar un atac sorpresa amagat entre un error.


Aquest Vegeta no ha tingut cap rival a la seva altura, ni cap motiu per entrenar i millorar. El seu ego el fa menysprear els seus rivals per les aparences, tal com en Vegeta quan va arribar a la Terra.

La Pan en canvi es filla d'en Son Gohan i la Videl, dos dels lluitadors més intel·ligents i poderosos (per les seves respectives espècies). Ha entrenat amb els millors, entre ells el Follet Tortuga; sempre he pensat que l'escola de la Tortuga era precisament la que més fomentava l'agudesa mental entre els seus deixebles: no guanya el més fort, sinó qui sap sorprendre al rival utilitzant les seves habilitats amb originalitat i astúcia.

Veurem què pretén la Pan però jo crec que ens sorprendrà a tots ^_^
DB Multiverse page 2639
Lord Bonnie 22 Otsaila
Oh, així la Videl va conèixer a sa mare?
Early dayz page 62
Lord Bonnie 22 Otsaila
Està fent el canvi de lloc instantani?
Vegeta Tales page 83
Lord Bonnie 14 Otsaila
Esperit De Vi was saying:
Espectacular.
Un combat molt singular de 3 contra un però un dels tres és un llast que s’ha de protegir i un altre pot ser tant un llast com una avantatge amb sorpresa (Pan). A sobre han d’estar immediatament al costat


La Pan hauria de fer servir la Vella Confiable: la Mossegada Solar. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2634
Lord Bonnie 10 Otsaila
Suno was saying:
Us heu fixat que el traç de l'Asura s'ha tornat més "poligonal" respecte les pàgines anteriors?


Doncs sí... em recorda quan en Gogeta Jr es va passar a la tablet.

Sent com és un projecte fet, literalment, per amor a l'art, és possible que li estigui coincidint amb alguna entrega de feina i no tingui tant de temps en pulir el dibuix.

Ànims Asura!
DB Multiverse page 2631
Lord Bonnie 30 Urtarrila
Ara veurem fins a quin punt l'encanteri d'en XXI ha potenciat l'A18... en teoria, l'A18 té tant poder com en la Saga dels Androides, més els efectes de l'encanteri d'en XXI... pero en Vegeta es MOLT més poderós.

La Pan i el namekià en canvi...
DB Multiverse page 2626
Lord Bonnie 29 Urtarrila
No seria més correcte "Jo sóc EN Vegeta!"?
Vegeta Tales page 72
Lord Bonnie 29 Urtarrila


L'estadi segueix funcionant? Però si està mig destrossat! O destrossat del tot...
DB Multiverse page 2625
Lord Bonnie 26 Urtarrila
Daviz was saying:
es veu que els namekians no poden curar i mantenir la bombolla al mateix temps


Com tot jugador de D&D sap, els usuaris de màgia només poden mantenir la concentració en un sol encanteri!
DB Multiverse page 2623
Lord Bonnie 25 Urtarrila
Per cert, el de la dreta q parla amb una noia no és el company d'en Gast al seu minicòmic?
DB Multiverse page 2622
Lord Bonnie 18 Urtarrila
Fins ara en XXI hem vist que es un mag poderós, pero no és un lluitador, potser per això va decidir tancar-lo i no pas derrotar-lo físicament... xq amb els déus això no canvia pas res! Mantenen el cos i ja, segueixen amb els seves habilitats i poders; tancant-lo elimines la amenaça del tot.
DB Multiverse page 2618
Lord Bonnie 13 Urtarrila
Berserk was saying:
Supa sayajin goddo


Crec que més aviat està en un estat semblant al Pseudo-superguerrer que en Goku aconseguia en l'OVA contra en Slug, on tenia aura daurada i cabell vermellós. 1 Replie(s)
Vegeta Tales page 66
Lord Bonnie 11 Urtarrila
Folletortuga was saying:
És una passada!

El que no entenc és com és que hi ha l'Espasa Z si l'antic gran Déu Neptú no hi està atrapat...


Crec q la Espasa Z era anterior al Gran Déu Neptú, no?

Per cert, em mola l'estil Alex Ross d'aquests dibuixos!
DB Multiverse page 2615
Lord Bonnie 10 Urtarrila
En sèrio ens basem en la versió de Super i no en la canon del anime?
Promesse page 24
Lord Bonnie 8 Urtarrila
Folletortuga was saying:
Lord Bonnie estava dient: Skywalker estava dient: I quins dos devia fer servir per fer d'en Cèl·lula el complet?

En tenc que en aquest univers, en Gero va tenir temps suficient per "perfeccionar" ell mateix en Cèl·lula, sense necessitat de fer servir androides adicionals als que capturar.

A la page 2433 deixa entreveure que li cal sacrificar dos androides per a crear el Cèl·lula complet.


Tens raó! No ho recordava...
Minicomic page 138
Lord Bonnie 8 Urtarrila
Ho estava llegint i no podia evitar pensar la feinada que haurà sigut... ja no només la rima, sinó conservant el significat original, quan molts cops les paraules no es tradueixin 1:1 d'un idioma a un altre.

Jo jugo a rol i sé el difícil que es fer rimes i encara més traduïr-les; jo he suat amb dos o tres versos, ni m'imagino el traduïr un còmic sencer!

El dibuix està genial, pero aquest còmic és una obra d'art dels traductors de tots els idiomes de DBM.
DB Multiverse page 2613
Lord Bonnie 5 Urtarrila
Skywalker was saying:
I quins dos devia fer servir per fer d'en Cèl·lula el complet?


En tenc que en aquest univers, en Gero va tenir temps suficient per "perfeccionar" ell mateix en Cèl·lula, sense necessitat de fer servir androides adicionals als que capturar.

Per cert, creieu que els dos a la dreta d'en Gero són l'A17 i l'A18 de joves? No reconec cap altre membre excepte el Coronel Silver... el que somriu al centre-dreta em sona, però no caic qui és. 1 Replie(s)
Minicomic page 138
Lord Bonnie 3 Urtarrila
Bé, per poder-lo derrotar cal primer treure'l del capoll... i per això cal insuflar-li energia, no? O en Babidí els ajuda d'alguna manera que desconeixem, o l'obriran de forma controlada per poder-lo derrotar i eliminar. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2611
Lord Bonnie 3 Urtarrila
salva was saying:
Lord Bonnie estava dient: és com si fessin algo sota els efectes de les drogues.

Ja m'ho diràs si t'agafen conduint així si no te'n fan responsable 🤭🤭


De fet, precisament conduïnt és l'únic cas en que estar sota els efectes de les drogues es considera un agravant i no un alleujant, per que per conduir el cotxe efectivament has d'haver fet diverses coses que requereixen ser conscient dels teus actes: anar al cotxe, obrir-lo, engegar-lo, posar-te al seient del conductor, conduïr-lo fins el lloc de l'accident... coses que un no fa sense adonar-se'n o sense tenir capacitat d'escollir.
DB Multiverse page 2609
Lord Bonnie 30 Abendua
GOKU was saying:
Doncs tornar-los humans i a la presó per malvats xD


Tècnicament no se'ls podria culpar per a res que hagin fet estant sota es efectes de la programació d'en Gero; si no tens manera de negar-te voluntàriament a la seva programació, tampoc se't pot fer responsable dels teus actes: és com si fessin algo sota els efectes de les drogues. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2609
Lord Bonnie 29 Abendua
Molt bon detall! El futur de la Terra està assegurat, ara... i segur que en Ghast no dubta en ajudar en Gohan a entrenar per millorar i estar a l'altura.
DB Multiverse page 2608
Lord Bonnie 22 Abendua
Crec que la majoria de lluitadors s'han dedicat a fugir com en Satan... al final tot era una estratagema per distreure, evitant un combat que ja sabien no podien guanyar, mentres en Ghast s'encarregava de tot.

Jo alucino com han fregit en Gero O_O'

El ball d'en Krilín i na Bulma es Bola de Drac en estat pur xD
DB Multiverse page 2605
Lord Bonnie 15 Abendua
Esperit De Vi was saying:
Pero com pot ser que en Ghast sigui tant feble comparat amb aquest Cellula?
L'absorbira?
En Ghast del torneig es moltissim mes potent


Se'n diu donar peixet... crec que fins ara en Ghast estava provant en Cèl·lula, esperant per arribar a aquest moment: en Ghast li ha donat la oportunitat de redimir-se, pero en Cèl·lula ha segellat el seu destí quna li ha dit el que pensa fer després de destruïr la Terra.
DB Multiverse page 2601
Lord Bonnie 9 Abendua
Gargotaire was saying:
No sé per què en androïtzar-se va haver de perdre les celles, però OK.


Crec que més aviat deu ser per haver-se fet vell...
DB Multiverse page 2597
Lord Bonnie 8 Abendua
Ostre,s el Dr Gero quan encara era humà!
DB Multiverse page 2597
Lord Bonnie 8 Abendua
Esperit De Vi was saying:
Surt del Videojoc Dragon Ball Z Fighters. Despres va sortir a una peli de Dragon Ball Super, aixi que ara es cannon dálguna manera.
Es l'Androide 21 o la esposa del Dr Gero.

Pero em temo que sigui en Puar o l'Oolong. Espero que sigui una androide que ha fet la Bulma i que aixi es demostri el poder del seu intelecte.


Jo també ho crec... encara que molaria que la Bulma la hagi "reconstruït" després que en Gero la descartés o matés.

El personatge seria prou interessant per poder ser una rival de la Bulma, pero al videojoc DBZ Fighters era més aviat per fer fanservice per onanistes... en fi, la Toei.

Sort tenim que DBM els personatges estan mil vegades millor construits xD
DB Multiverse page 2596
Lord Bonnie 23 Azaroa
Aquestnoi es germà de la Mary Sue, no?
Kakodaiman: the Return of Cashman!! page 36
Lord Bonnie 22 Azaroa
En Vegeta té motius per enfadar-se, ja que com han dit, ell sí sap perfectament el que és tenir un (de fet, dos) fill que voler ressucitar.

Però recordem que aquesta no és la Videl del seu univers... ella no sap pel que està passant en Vegeta, només el va coneixer per un poc temps com algú fred i orgullós i com a part de la personalitat d'un Vegeku fred i distant.

La Bra té motius per desconfiar d'ell i voler protegir la seva Videl... i encara que en Vegeta podria donar-li guerra, ells està molt per sobre. En Vegeta és un gran lluitador, però la Bra sap molt més que lluitar.
DB Multiverse page 2589
Lord Bonnie 11 Azaroa
Ooooh en Vegeta la rebrà de ple? Els éssers amb maldat no eren capaços de controlar una bola genki... quedarà molt tocat, però ja sabem que això no serà suficient >:)
Saigo no Son page 139
Lord Bonnie 10 Azaroa
OSTIA P**A

Crec que en Vegeta aquí perdrà els estreps... prou que s'ha contingut fins ara, pero veure al causant de la mort de sons fills...
DB Multiverse page 2583
Lord Bonnie 10 Azaroa
Esperit De Vi was saying:
En Goku ara té tacte. Abans hauria fet pipi dabant de tothom, sense punyetes

Jo crec que més aviat ha entès que, per algun motiu, a la resta els sembla malament. Que si fos per ell.. xD

Però per algun motiu crec que no és la orina el que preocupa a la Pan.
DB Multiverse page 2582
Lord Bonnie 9 Azaroa
Ep, com és que apareix en anglès?
Early dayz page 17
Lord Bonnie 9 Azaroa
Per cert, ningú ho està comentant però... "objectes voladors"? Qui els ha atacat? 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2581
Lord Bonnie 20 Urria
Ai... en Vegeta, al contrari que en Goku, no sol tolerar molt bé q algú fereixi als seus fills. Com li hagi passat res... i per la cara d'en Goku, ell ja sap què li ha passat a la Bra.
DB Multiverse page 2571
Lord Bonnie 19 Urria
Fantàstica la cara d'en Cor Pertit a la vinyeta final xD

Les punxes aquestes, pot ser que siguin com les que apareixien a la pel·lícula d'en Gogeta VS Janemba?

Esperit De Vi was saying:
Fantastic grafisme. Amb un color blau. Seguirem amb aquest estil?


Crec que el blau es per indicar les zones on encara afecta l'habilitat de l'I'K'L.
DB Multiverse page 2569
Lord Bonnie 28 Iraila
Mesos entrenant sense apenes descans... l'Uub ara mateix ja deu ser dels més forts del torneig! Recordem que ja estava gairebé a l'altura d'un superguerrer de nivell 3... 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2557
Lord Bonnie 11 Iraila
Skywalker was saying:
Efectivament!
El que no sé és a quin mestre maleeix, si a en Goku o en Bu.


Entenc que a en Boo, tot i que aquesta actitud d'en Boo seria també típica d'en Goku xD fins al punt q potser en Boo es aixi per culpa d'en Goku.
DB Multiverse page 2548
Lord Bonnie 7 Iraila
Folletortuga was saying:
Que bèstia!
A la tercera vinyeta sembla que en Ub tingui una mica de barba. Podria ésser que fes dies, o potser fins i tot anys, que estigués atrapat a aquesta dimensió paral·lela?
El que no entenc és que si és a una dimensió paral·lela en Bu no hi pugui tornar a accedir...


Jo apostaria per dies o mesos, pero no anys... no sembla pas TAN canviat. I la barba no sembla pas tan llarga xD
DB Multiverse page 2545
Lord Bonnie 23 Abuztua
Esperit De Vi was saying:
O sigui que si que li està costant de debò.
A veure què fa en cell amb la cua

Jo no veig que li estigui pas costant... pero en Gast és molt d'estudiar els seus enemics i donar-li's peixet.
DB Multiverse page 2537
Lord Bonnie 20 Abuztua
Sempre he pensat que el Kikoho és un atac molt poderós, tant com poderós sigui qui el fa... amb el preu conseqüent.

Potser la resta de Cèl·lules faran altres atacs, per lluïr-se; en Cèl·lula sempre ha tingut un gran ego xD
DB Multiverse page 2535
Lord Bonnie 15 Abuztua
Jo estic pensant que encara que sigui inmortal, en Zamasu es "ferible", i el KaioKen comporta molta pressió sobre el cos... pot no morir, però si quedar tan esgotat i malferit que sigui incapaç de lluitar.
The inexorable distortion page 84
Lord Bonnie 10 Uztaila
Yéndrak was saying:
Sé que no té res a veure amb aquest... "final de torneig" però ja fa temps que tinc alguna cosa al cap que no para de rondar-me. A les visions del Bardock, hi ha una escena on la Son Bra els diu a Goku i Vegeta que ni fusionant-se guanyarien al Vegeku, i clar, sabent la fusió que obtindrien aquests dos a dia d'avui, com és possible que no vencen al Vegeku? És poderós sí, però el Gogeta resultant d'aquesta fusió ha de ser increïblement superior: ja sigui pel poder base, com un gogeta en fase: hyper guerrera o com vulgueu anomenar aquesta nova fase de Goku i Vegeta. ¿Potser la mongeta maligna que s'ha menjat Vegeku el convertirà en una abominació amb un poder inimaginable? No ho sé, tinc curiosositat la veritat. En fi... espero que almenys el festí que s'aproximi estigui a l'alçada :)


Bé, has de tenir en compte que hem vist en Vegeku arribar al tercer nivell, pero en cap moment hem vist en Vegeku esforçant-se al màxim... no sabem encara el seu poder màxim. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2514
Lord Bonnie 24 Ekaina
Ooooh!! A veure com reacciona en Gohan a tornar a veure a sa mare... recordem que la Chichi es prou forta a més!
Saigo no Son page 79
Lord Bonnie 23 Ekaina
Un dels millors moments de Multiverse xD
DBMultiverse Colors page 364
Lord Bonnie 23 Ekaina
Jo crec que es liarà parda y que el combat com a tal, sota les normes dle torneig, no continuarà... però que finalment serà en Goku (o en Gogeta) en XXI i així sigui en Goku finalment el vencedor del combat.

A més té lògica que guanyi ell, que és qui no vol cap desig, per ajudar als universos que sí en necessiten :) 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2508
Lord Bonnie 18 Ekaina
TheSaiyan was saying:
Tècnicament no he deuria de sortir en celula? Lo seu també era un torneig en teoria xD


Era més aviat un "tots contra ell"... o un "la pilota es meva i jo diré com juguem", recordem que es va carregar el ring per que li avorria que es perdés si no era morint xD

M'encanta el detall que són els rivals amb els que ha arribat a lluitar a les finals!
DB Multiverse page 2506
Lord Bonnie 28 Maiatza 2025
¿no seria l'urpa?
Yamoshi Story page 92
Lord Bonnie 15 Maiatza 2025
Ostres, jo veig un salt important de aturar la intervenció en els universos (el que defensava el Kaitoshin) a assassinar membres d'altres universos.

Crec que en XXI està manipulant moltes coses, i hi ha molta probabilitat d'il·lusions i enganys. Veurem quina una en trama.
DB Multiverse page 2490
Lord Bonnie 11 Maiatza 2025
En Vegeku es definitivament imbècil xD

Clarament aquesta mongeta és quelcom més... i ell s'ha empassat l'ham i l'esquer sencers.

A veure què passarà ara...
DB Multiverse page 2489
Lord Bonnie 26 Apirila 2025
Skywalker was saying:
Bilkoff estava dient: Ahhhh, era una carta del tarot. No ho havia pillat

Què vols dir?

Algú li ha trobat sentit a la pàgina anterior?


A la pàgina anterior no... pero ara sabem que el nom de XXI ve per la carta del tarot nº XXI, "el Món", que segons wikipedia:

"El Mundo representa el final de un ciclo de vida, una pausa en la vida antes del próximo gran ciclo que comienza con el loco. (...) También se dice que representa la conciencia cósmica; el potencial de unión perfecta con el Poder Único del universo. (...) ...la imagen de convertirse en un todo es una meta ideal, no algo que se pueda poseer en lugar de lograr."

Crec que aquests fragment del simbolisme de la carta del Món ens donen algunes pistes... a més, segons diu Wikipedia, el seu antagonista és "El boig" o "the Fool" (el tonto o l'ase en català).

¿Quin personatge creieu que pot ser El tonto a Bola de Drac? ;) 3 Replie(s)
DB Multiverse page 2483
Lord Bonnie 22 Apirila 2025
Son Gohan was saying:

També coincideixo que és un pel surrealista el canvi d'aspecte que fa en un any de sala, si és que a això et referies. He crescut massa ràpid :')


Els nens creixen molt ràpid a aquestes edats xD
Saigo no Son page 51
Lord Bonnie 14 Apirila 2025
Dr.Guero was saying:
Se'm fa estrany que aquest cèl·lula no tracti de vos al Dr. Gero i el tutegi. Merda de bioandroide, quin poc respecte


Quan en Cèl·lula assoleix la perfecció supera la seva programació... és possible que ara obeeixi en Gero per que li satisfà, però no per obediència real.
DB Multiverse page 2480
Lord Bonnie 29 Martxoa 2025
I en Goten? Potser la Chichi va arribar a tenir en Goten en aquest univers... 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2473
Lord Bonnie 22 Martxoa 2025
Jo crec que això es cosa de la Bulma, que la està controlant de forma remota, encara que no descartem que el control sigui gràcies a la Bulma i qui la mogui sigui la Videl amb el casc!
DB Multiverse page 2470
Lord Bonnie 24 Otsaila 2025
Son Gohan was saying:
Pel que entenc no, ja que si l'han portat aqui és perquè al matar-lo desapareixés definitivament (apart de no destruir tot l'univers xD), és a dir que estant tancat en aquesta dimensió és com si estigués mort durant aquest temps. Almenys ho interpreto així, és la meva suposició.

Nose si ens reserva alguna sorpresa més, però per ara he de dir que no em desagrada del tot com ha acabat, deixant de banda que hagin desaparegut per sempre molts dels personatges protagonistes, entre ells jo :')

Em pregunto si en Salagir considera més poderós el poder desintegrador d'aquest atac d'en Gogeta o el forat negre més supermassiu de l'univers xD


No sé jo si això s'ha acabat... veig dos possibilitats: o l'ànima d'en Broly ha estat destruïda per l'atac d'en Gogeta, o en Broly podria ser capaç de tornar, d'alguna manera.

Aquest Broly està a un nivell de poder enorme, fins la punt que en la seva lluita estaven trencant la barrera entre el món dels vius i dels morts!
DBMultiverse Special OAV - Broly Final War page 68
Lord Bonnie 23 Otsaila 2025
Edos was saying:
Si aixo hagues sigut un concurs on la gent hagues enviat disenys de personatges y a sota poses el nom hauria estat guay


Hagués sigut una bona idea! Però crec que simplement s'estan divertint amb alguns gags senzills i personatges inventats pel dibuixant... deixem-los divertir-se ells també, s'ho mereixen :)
DB Multiverse page 2459
Lord Bonnie 18 Otsaila 2025
Vaja, o sigui que sí es possible curar-se...
Yamoshi Story page 64
Lord Bonnie 16 Otsaila 2025
Pobre Cèl·lula... no deixa de ser com en Vegeta als seus inicis, podria ser un bon aliat si no fos per la seva vessant sàdica, fruit de les cèl·lules dels dimonis del fred xD

Yéndrak was saying:
M'encanta el cel·lula amb els cel·luletes al seu voltant ^^ Quien poder deuen tenir...?


Jo crec que l'equivalent als Cèl·lules Jr de tamany normal, al final interessa que siguin ràpids, àgils i puguin fer el canvi de lloc instantani... però el petit tamany els deu restar força. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2456
Lord Bonnie 30 Urtarrila 2025
Son Gohan was saying:
RRProbe estava dient: En la darrera vinyeta m'hi he fixat: No veieu lo molt que s'assembla a una versió alta i vella d'en GARLICK?
Dooooooncs... el que has dit és d'allò més interessant, no hi havia caigut mai, i podria ben ser. És un dels únics personatges de (bastant relativa) importància a DBZ que encara no ha sortit mai ni s'ha deixat entreveure la seva existència ni al torneig ni a cap especial, almenys que jo recordi... seria molt curiós que fos ell.

En quan als comentaris de tothom, m'agrada molt veure com plantegeu coses molt interessants ^^
Realment està en punt molt emocionant tot plegat!


Crec recordar que quan en Dabra recupera el tro de l'infern sí hi és en Garlick Jr...

La veritat es que la teoria d'en Son Gohan de no poder repetir trucs sembla molt plausible. Jo a més afegiria dues coses:
— En XXI no ha utilitzat el fum negre des del principi, sino que s'ha dedicat a cansar en Ghast. Això indica que aquella tècnica només podia funcionar si en Ghast no estava al 100%. I sabem que la Son Bra, en quant a poder brut, és molt superior. I en Goku potser també.
— En XXI semblava molt interessat en absorbir en Ghast, lo qual em fa pensar que, per algun motiu, aquest podia donar-li algun avantatge que ara mateix no té. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2448
Lord Bonnie 23 Urtarrila 2025
Gohan was saying:
No el poden desqualificar, li acaben de donar la victòria. Ho veurem properament, pero he llegit algunes pelis considerables als comentaris (molen, però ho dubto!)


Si incompleix les normes, encara que hagi guanyat pot ser desqualificat, donant la victòria a en Goku. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2445
Lord Bonnie 19 Urtarrila 2025
Si passen els 30 segons, crec q ambdos contrincants perdrien el combat, ja que no crec que els Vargues considerin el fum com a part d'en XXI, al no ser capaços de veure ni sentir pas res del que passa.

D'altra banda, alguna cosa em fa pensar que l'esfera d'energia fosca (per dir-li d'alguna manera) no és pas tan efectiva com sembla, ja que sinó, per a què atacar físicament a en Gast amb cops de puny, ràfegues d'energia i discos voladors? Bé podria deixar-lo tancat i que l'energia fosca el consumeixi... fer tot això alhora significa que sortir és possible i segurament en Gast sàpiga com.
DB Multiverse page 2443
Lord Bonnie 8 Urtarrila 2025
We were on the verge of greatness... we were this close!
Yamoshi Story page 52
Lord Bonnie 1 Urtarrila 2025
Oh, potser que sigui una espècie de uniforme com el dle Guerrer del Vent, però que a més potenciï al seu portador?
DB Multiverse page 2436
Lord Bonnie 1 Urtarrila 2025
fejota was saying:
Bon any nou a tothom!


Igualment! Que aquest 2025 poguem seguir gaudint del nostre fanfic preferit, esperem que cap androide ens ho impedeixi si al Dr Ger... vull dir, a l'Elon Musk no se li'n va del tot!
DB Multiverse page 2435
Lord Bonnie 31 Abendua 2024
En Satan no deixa de ser un heroi en tots els universos, a DBZ senzillament no va arribar a brillar tant xq el Goku i la resta van eliminar moltes de les amenaces abans que ningú se n'assabentés, però s'ha de reconèixer que el que li falta en poder, li sobra en valentia!
DB Multiverse page 2435
Lord Bonnie 30 Azaroa 2024
Oh!! Acabo de revisar les pàgines anterior i en cap moment se'ls hi veuen els palmels de les mans... bon detall aquest!

Janemba was saying:
Potser que en Ghast sigui capaç d'anul•lar l'energias dels demes (Vegeku) gracies a aixo? I que al venir dels androides, per aixo no serveix per essers vius (Janemba).

Estaria guay que tingues aquesta capacitat d'assimilació de tecniques/habilitats que fan servir en contra seu.


En aquest cas els androides utilitzen un dispositiu, xuclant la energia dels altres per a ús propi, la tècnica d'en Ghast sembla diferent: no xucla la energia (no la fa seva) sinó que la anula.

No descarta per això que potser lluitar contra aquests androides li va donar la idea de anular la energia de l'enemic per tal de derrotar-lo. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2422
Lord Bonnie 11 Azaroa 2024
Ostres, semblaria que està a prop de ser com en Zen Boo, no?
DBMultiverse Special OAV - Broly Final War page 39
Lord Bonnie 4 Azaroa 2024
Espera... si hi ha l'oni... potser aquest pugui servir de testimoni sbre la identitat d'en XXI! O si és un membre del públic potser en XXI sigui desqualificat i es rebeli.

Però em temo que en Gast està massa cansat i això serà la seva fi... :(
DB Multiverse page 2413
Lord Bonnie 3 Azaroa 2024
son toriyama was saying:
Ostia quina pàgina més guapa! Digne de Gast cargant-se en Janemba i purificant-lo, putser es torna el gordet groc :)


A la película d'en Gogeta, ell també el "purifica", i per això torna a ser l'oni del principi no?

Aquí no hi ha Oni, així que imagino que serà l'equivalent a destruir en Boo, però amb el fum d'en XXI.

Veurem després de l'especial quin nou as a la màniga té en XXI, fins ara el XXI q apareix als combats no ha semblat mai algú molt intel·ligent (sempre demana ajuda al XXI de dins la sala), però segurament tingui més d'un as sota la màniga per intentar esgotar en Gast abans de acabar amb ell.
DB Multiverse page 2412
Lord Bonnie 25 Urria 2024
Pot ser que sigui una de les màgies que en Boo va utilitzar contra ell per derrotar-lo quan es va rebel·lar?
DB Multiverse page 2409
Lord Bonnie 12 Urria 2024
No sembla un atac força perillós per en Gast... però potser sí pels qui queden rere seu ^^'
DB Multiverse page 2403
Lord Bonnie 9 Urria 2024
En Janemba està utilitzant tots els seus trucs, però sincerament, dubto que res d'això pugui fer gaire més que debilitar lleugerament en Gast xD 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2402
Lord Bonnie 10 Iraila 2024
Ja fa temps, als inicis de DBM en Superbuugekku es va dedicar a trollejar... ignoreu aquest pavo, només busca cabrejar al personal. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2389
Lord Bonnie 28 Abuztua 2024
En el núvol de la última vinyeta es veu una figura... veurem per fi la forma real d'en XXI?

I per cert, en Ghast no sembla pas sorprès de moment, només en guardia... potser sap de qui es tracta?
DB Multiverse page 2384
Lord Bonnie 25 Abuztua 2024
Desfer la fusió no implicaria guanyar el combat, i crec que seria un problema més que no pas la solució: de lidiar amb un mag molt poderós pasaria a tenir que lidiar amb desenes de mags i lluitadors.

A part, l'XXI sembla molt poderós, pero en Ghast és un gran mag també, així que no dubto que tindrà defenses preparades contra l'XXI/I'K'L.

De fet... si l'XXI ha existit a més d'un univers, seria possible que en Ghast pugui reconèixe'l, desbaratant els seus plans i tornant a fer el caos dins el torneig.

Per que... recordeu que encara hi ha algunes visions d'en Bardock que no s'han complert pas encara.
DB Multiverse page 2383
Lord Bonnie 22 Abuztua 2024
Que finalment la Mary Sue tingui algun protagonisme pinta molt interessant!
DB Multiverse page 2381
Lord Bonnie 20 Abuztua 2024
M'he estat una bona estona pensant q per alguna raó no em carregava la portada xD quina passada de dibuix!! Serà en XXI la versió multiversal d'en Black Sheron?
DB Multiverse page 2379
Lord Bonnie 10 Abuztua 2024
fejota was saying:
Bonissima la cara amenaçadora d'en Vegeta


Super ben dibuixada!!

I m'he partit amb la frase d'en Kakarot xD
DB Multiverse page 2376
Lord Bonnie 28 Uztaila 2024
Tot i ser immortal, això ha hagut de fer mal xD

No sé jo si algú tan curt de gambals serà capaç de derrotar en XXI... a més, què ha passat amb l'I'K'L? Tan de rebombori i s'ha solucionat en un no-res? 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2371
Lord Bonnie 26 Uztaila 2024
Skywalker was saying:
@Lord Bonnie
Aquí tens els que faltaven, que els trobaves a faltar a la pàgina anterior ;)

@Dummy
Deixa'l estar pobret xD


La veritat es que no m'esperava en Nappa i en Bojack!! Crec que tant en Cooler com en Cèl·lula són prou intel·ligents per adonar-se'n que contra un enemic de la mida d'en Broly, no hi ha més opció que unir forces... a canvi de mantenir el seu cos i potser fins i tot tornar a la vida!
DBMultiverse Special OAV - Broly Final War page 8
Lord Bonnie 24 Uztaila 2024
En Freezer? Pero sense en Cèl·lula? Crec que un enemic com en Broly necessitaria dels enemics més poderosos per poder tenir alguna possibilitat...
DBMultiverse Special OAV - Broly Final War page 7
Lord Bonnie 15 Uztaila 2024
Lo de la combinació perfecta no sé jo... em sembla que segueix igual de tarat xD
DB Multiverse page 2365
Lord Bonnie 11 Uztaila 2024
Skywalker was saying:
Jo crec que és real. Aquella arruga al final de la pàgina (que en un principi vaig pensar que potser l'XXI s'estava devorant el món del vell kaitoxin! però no...) penso que feia referència al canvi del passat al present (com quan en una peli surts d'un flashback).

I pel que sembla la història de l'I'K'L ja està solucionada... i per tant en Vegeku partit per la meitat no ha suposat cap problema.


Bueno, bueno, que no ha suposat cap problema ja ho veurem... aquests van a la seva bola xD
DB Multiverse page 2363
Lord Bonnie 8 Uztaila 2024
Ç¿Estem segurs que és bona idea fusionar en Kakarot i en Raditz?
Es més, ¿estem segurs que es bo fusionar en Kakarot amb ningú? 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2362
Lord Bonnie 29 Ekaina 2024
Perfect Cell was saying:
TE PUTA MARE!
XDDD


Brutal, li ha sortit de l'ànima xD
321Y page 293
Lord Bonnie 21 Ekaina 2024
fejota was saying:
El gir de 180 graus d'aquest Gohan em sembla graciós tot i que no hauria de fer gràcia. Em pregunto quants anys tindrà en Trunks i des de quan es orfe. M'imagino el seu pare ensenyant-li a volar llençant el seu fill nadó per un precipici.


En principi, es orfe des que és un nadó; però sent fill d'en Vegeta, potser al enterar-se que son pare podia volar, va decidir entrenar-se fins poder-ho fer.
DB Multiverse page 2355
Lord Bonnie 31 Maiatza 2024
Doncs a mi m'agrada que precisament el Follet Tortuga estigui maquinant alguna espècie de pla.

Està clar que en un combat en Mutenroshi no té ni mitja possibilitat contra els androides: d'altres molt, molt més forts que ell han mort intentant-ho.

Però hi ha una cosa que el Follet Tortuga sí és: és llest. Està utilitzant l'ego de l'A17 en contra seva, i sap que els androides no respectarien un pacte així ni tant sols si els guanyés.

Alguna en porta de cap...
DB Multiverse page 2345
Lord Bonnie 3 Maiatza 2024
fejota was saying:
Um.. en aquestos universos no mor en Gohan. O això o aquests successos ocurreixen abans de la seva mort.


En aquesta vinyeta sembla molt més jove que el que coneixem que entrena en Trunks. Deu tenir una edat lleugerament superior al Gohan de l'U18 quan va derrotar en Cèl·lula.
DB Multiverse page 2334
Lord Bonnie 2 Apirila 2024
Els androides com l'A-16, l'A-17 i l'A-18 generen ki artificialment, així que no crec que puguin millorar-lo...

També és cert que tant l'A-17 i l'A-18 són androides orgànics (tene ànima), així doncs no descarto que poguessin utilitzar-lo... si s'entrenen. i aquest Yamcha/A-17 ho ha fet.

El que encara em pregunto és al nivell de qui està. Fins ara no l'hem vist a penes lluitar, i tot i que en el seu univers van derrotar en Boo, un Cèl·lula Jr els va posar contra la paret.
DB Multiverse page 2320
Lord Bonnie 18 Martxoa 2024
Gerard16 was saying:
Sembla que podem afirmar no només que el poder de l'I'K'L és semblant al d'en Cèl·lula semi-perfecte, sinó també que el d'en Yamtxa és semblant al d'en Super Vegeta, la qual cosa és sorprenent!


Ummm.. en què et bases? No ho dic per faltar, eh, està clar que l'I'K'L es més fort que l'A-18, i llavors podem col·locar-lo segur per sobr d'en Cèl·lula semi-perfecte... pero semblant? Coneixem el poder d'en Yamcha? 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2314
Lord Bonnie 4 Martxoa 2024
La veritat es que aquest combat de la Pan m'està agradant! Tot i que trobo a faltar més tècniques de l'escola d'en Fullet Tortuga, li peguen a la Pan!
DBMultiverse Colors page 137
Lord Bonnie 28 Otsaila 2024
M'estranyaria molt que en Gast pugui ser aturat per un truc tan senzill com parar el temps...
DB Multiverse page 2307
Language Berriak Irakurri Autorea Rss jarraitzaileen artea FAK Tournament Help Universes Help Hobariak Gertakariak Promozioak
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X