DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Propera pàgina en: 22h, 48mn
Alimenta'm.
És un desig per a mi?
Sí.
Té, he creat un planeta.
Ecs... Sense vida... Insípid! He quedat satisfet només un instant!
Però això és tot el que hi ha...
Més tard...
Crea per a mi, no un planeta, sinó milions!
No tinc tant de poder. Només puc crear-ne un.
Crea un planeta amb vida!
No puc crear vida.
Sí pots, pots ressuscitar els morts!
Els morts van ser una vegada vius. T'has menjat els vius, t'has menjat els morts. Som els únics que quedem en tot l'univers. No queda ningú per ressuscitar.
Dona'm una solució! Aquest és el meu desig.
Menja't els teus guerrers. Menja'm a mi.
Aquesta és una solució a curt termini!
Literalment, no queda res en tot l'univers. T'has cavat la teva pròpia tomba.
A mesura que es menjava un planeta insípid una vegada i una altra, en XXI es va anar esvaint. Molt, molt lentament...
És un desig per a mi?
Sí.
Té, he creat un planeta.
Ecs... Sense vida... Insípid! He quedat satisfet només un instant!
Però això és tot el que hi ha...
Més tard...
Crea per a mi, no un planeta, sinó milions!
No tinc tant de poder. Només puc crear-ne un.
Crea un planeta amb vida!
No puc crear vida.
Sí pots, pots ressuscitar els morts!
Els morts van ser una vegada vius. T'has menjat els vius, t'has menjat els morts. Som els únics que quedem en tot l'univers. No queda ningú per ressuscitar.
Dona'm una solució! Aquest és el meu desig.
Menja't els teus guerrers. Menja'm a mi.
Aquesta és una solució a curt termini!
Literalment, no queda res en tot l'univers. T'has cavat la teva pròpia tomba.
A mesura que es menjava un planeta insípid una vegada i una altra, en XXI es va anar esvaint. Molt, molt lentament...
2h, 11mn
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!L'Asura i en Veguito, en Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre en Bardock, en color! Per thebritwriter.
Després, la història d'en XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)
Idioma





































