DB Multiverse

[DBM PAGE IMAGE]
Eleim! No tens el dret a fer servir la carbonita en aquestes circumstàncies!

Si ho he entès bé, podria matar-nos a tots?

No ho farà.

No tinc cap més sortida! De totes formes, si perdo, morirem! No hi ha cap diferència!

Degut a un accident, el nostre planeta natal va ser infectat per la carbonita! Aleshores es va transformar en una massa destructiva de dimensions astrals!

La mínima col·lisió amb un asteroide podria escampar carbonita per tota la galàxia! I destruiria tota la vida a mida que s'anés propagant!

He de guanyar!

Tan sols el desig del guanyador podrà suprimir aquesta amenaça!
Dibuixat per:

Ouv (ex Taopaipai)       35 39 52 74

10 De Desembre

Nova eina: ignorar un membre.

[img]Ara podreu amagar els comentaris dels usuaris que desitgeu.

És una decisió personal que només t'afectarà a tu. Així que només tu no podràs assabentar-te del que escriuen els que ignores expressament.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2620
Yamoshi
Pàgina 160
Vegeta Tales
Pàgina 69
Promesse
Pàgina 28
DBM Colors
Pàgina 485
DB RED
Pàgina 42
Dragon Bros
Pàgina 217
Early dayz
Pàgina 47
Kakodaiman
Pàgina 52
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisItalianoEspañolPortuguês BrasileiroPolskiEspañol LatinoDeutschCatalàPortuguês日本語中文MagyarNederlands한국어Türkاللغة العربيةVènetoLombardΕλληνικάEuskeraSvenskaעִבְרִיתGalegoРусскийCorsuLietuviškaiLatineDanskRomâniaSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhoneg X