DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Doncs així...
Abandono.
Quina enganyifa!
Victòria d'en Gotrunks de l'Univers 18!!!
I'm invincible!!
Ja que hem perdut tots, podem tornar a casa?
Sí, s'ho prenen massa seriosament, aquí!
Bona pensada, així no s'haurà de dibuixar tants personatges!
D'acord, ja hi som tots? Qui no hi sigui, que aixequi la mà!
Abandono.
Quina enganyifa!
Victòria d'en Gotrunks de l'Univers 18!!!
I'm invincible!!
Ja que hem perdut tots, podem tornar a casa?
Sí, s'ho prenen massa seriosament, aquí!
Bona pensada, així no s'haurà de dibuixar tants personatges!
D'acord, ja hi som tots? Qui no hi sigui, que aixequi la mà!
3h, 13mn
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!L'Asura i en Veguito, en Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre en Bardock, en color! Per thebritwriter.
Després, la història d'en XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)



Idioma





































