DB Multiverse

No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.

→ → Direcció de lectura → →

[DBM PAGE IMAGE]
Això penses? Has estat absent durant hores! Imagina't de què hauria estat capaç el teu rival! Podria haver destruït la terra completament!

En un combat de debò, hauries perdut igualment. T'han guanyat, pare.

Calla, Gohan... No abandonaré aquest torneig!

Tu segueix fent el ruc i ens enviaran de tornada al nostre univers, i la Pan no ressuscitarà.

I no ho penso permetre.

Ei, tu, demana-li una revenja a en XXI.

Em... Sí... Senyor.

...

Necessito estar sol una estona.

Ho sento per les molèsties.

I se'n va amb la mosca al nas un altre cop...
Dibuixat per:

ZettoShonen       32 33

6 De Maig

Nou còmic a DBM: How to Tame a Monkey (Com domesticar un mico)

[img][img]"Com domesticar un mico"

Aquesta divertida guia sobre l'art de gestionar els Saiyans, inventada per la Bulma, es publicarà a un ritme de dues pàgines per setmana!

Aquest còmic no és per a totes les edats. Recomanat per a lectors majors de 16 anys. Les parts més entremaliades han estat censurades.

Informació de la versió en català: JA HEM TRADUÏT AQUEST CÒMIC A LA NOSTRA LLENGUA; la porta a terme en Perfect Cell, amb dialecte valencià.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2690
DB RED
Pàgina 95
Yamoshi
Pàgina 195
Tame a monkey
Pàgina 15
Kakodaiman
Pàgina 75
DBM Colors
Pàgina 555
Early dayz
Pàgina 100
Dragon Bros
Pàgina 252
Vegeta Tales
Pàgina 121
DBM Novel·la
Capítol 180
[banner]
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X