DB Multiverse

[DBM PAGE IMAGE]
Em sap greu que us mentíssim sobre sobre en Gohan. Però no sabíem si algú ens podia estar escoltant...

Està bé. Però... per què disfressar-se de... pollastre?

Vaig conèixer un nano a qui li agradava vestir-se així. Hauria sigut un gran lluitador. Malauradament, el van matar i vam decidir que jo faria veure que era ell.

I la seva disfressa és molt guai.

No, no ho és!

Gràcies, Gast Carcolh. Per tot.

Avui heu guanyat, però cada batalla porta cert caos. Ara, haureu de reconstruir tota la vostra civilització. Estareu a l'alçada d'aquesta tasca?
Dibuixat per:

Bunga       102 104 107

10 De Desembre

Nova eina: ignorar un membre.

[img]Ara podreu amagar els comentaris dels usuaris que desitgeu.

És una decisió personal que només t'afectarà a tu. Així que només tu no podràs assabentar-te del que escriuen els que ignores expressament.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2607
Promesse
Pàgina 18
DBM Colors
Pàgina 471
Early dayz
Pàgina 37
DB RED
Pàgina 31
Vegeta Tales
Pàgina 58
[FR] Asura on Twitch!
En 22h, 57mn
Dragon Bros
Pàgina 210
Saigo
Pàgina 157
Yamoshi
Pàgina 152
Kakodaiman
Pàgina 44
[banner]
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisItalianoEspañolPortuguês BrasileiroPolskiEspañol LatinoDeutschCatalàPortuguês日本語中文MagyarNederlandsKoreanTurcاللغة العربيةVènetoLombardΕλληνικάEuskeraSvenskaעִבְרִיתGalegoРусскийCorsuLietuviškaiLatineDanskRomâniaSuomeksiCroatianNorskFilipinoБългарскиBrezhoneg X