DB Multiverse

No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.

→ → Direcció de lectura → →

[DBM PAGE IMAGE]
Buff, buff!!

Ah!!
Diferències de disseny entre en Gohan i la Videl
per en Bunga

He vist que la majoria de lectors tenien alguna cosa a dir sobre l’aparença de la Videl. Així que aquí teniu una breu explicació del meu enfocament per al disseny d’en Gohan i la Videl de l’univers 7.

Tenint en compte el creixement d’en Goku en 3 anys (de l’any 753 al 756)…


El creixement sobtat d’en Gohan en només 1 any (Sala de l’Esperit del Temps) no em va deixar altra opció que dibuixar en Gohan de l’U7 com un híbrid entre el Gohan adolescent i l’adult.


… i la Videl havia de semblar més jove. Si ho mireu bé, no l’he modificada gaire, però vaig optar per un pentinat i una roba més juvenils, i potser per això sembla molt més jove que en Gohan.


Finalment, com tots hem pogut veure amb aquests exemples, no és gens estrany que un personatge canviï molt en poc de temps.
Dibuixat per:

Bunga       102 104 107 110

26 De Març

Dos idiomes nous

[img][img]Descobreix DBM ara en Vietnamita i en Serbi (ciríl·lic)!

També l'ordre de les banderes ha canviat per reflectir la seva aparició.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2677
[FR] Asura on Twitch!
En 2 dies, 16h
DBM Colors
Pàgina 542
Early dayz
Pàgina 90
15 New Fanarts:
Dragon Bros
Pàgina 245
Vegeta Tales
Pàgina 111
Yamoshi
Pàgina 188
DB RED
Pàgina 84
Kakodaiman
Pàgina 68
DBM Novel·la
Capítol 178
DBM Novel·la
Capítol 177
[banner]
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X