DB Multiverse
8 De Febrer
Novel·les
Bon dia!En Bardock i d'altres companys, en el seu dia, van fer una feina excel·lent traduint, al contrari de la majoria de llengües, les novel·les que en Salagir havia dipositat a DBM.
A mi em sabia greu que aquesta tasca quedés incomplerta amb les novel·les que havien quedat a mitges: la de la Hanasia i la de Multiverse.
La veritat que sempre he cregut que valien molt la pena, per les històries interessants que aporten totes les novel·les en general, i pels detalls brutals que no surten en el manga en la novel·la de Multiverse en concret.
Per fi, a poc a poc, he aconseguit trobar una mica de temps per dedicar-me a aquestes històries i la de la Hanasia per fi està al dia! Mica en mica, aniré avançant amb la de Multiverse.
Us recomano a tot@s que li doneu una oportunitat i una bona lectura a totes les novel·les disponibles en la nostra llengua. No us decebran!


Idioma



































Perquè d'aquesta manera és com ho va escriure en Toriyama al manga, a la seva gorra quan arriba a Nàmek.
He d'admetre, que ho va escriure també amb "r", quan apareix al 3r torneig d'arts marcials. He escollit l'altra versió perquè és la més recent.
Clica a les imatges per augmentar.