DB Multiverse

Member page of   Fullet Slann

Fullet Slann 2 dies, 3h
Son Gohan was saying:
Superbuugekku estava dient: No fiquis el nas on no et demanen.
Et demano disculpes company, no és la meva intenció ofendre't ni a tu ni a ningú.

Entenc perfectament que per les circumstàncies que siguin no sempre ens podem prendre les coses amb el mateix humor els uns amb els altres.

També soc conscient que últimament em puc haver passat d'incisiu amb alguns comentaris, sobretot responent a altres usuaris, i si he ofès algú altre també em disculpo. A vegades em surten d'aquesta manera, potser com una excusa per poder seguir comentant ja que hi ha menys activitat que anys enrere i a vegades no surten de la manera més afortunada possible.

Dit això, pau a tothom i que el meu pare guanyi el torneig! :D


En el meu cas, fa més d'un any que no comento, l'últim comentari que vaig fer va ser quan va morir el mestre Toriyama. Sempre llegeixo el manga i de tant en tant miro els comentaris. A veure si m'animo a tornar a comentar com feia abans i podem fer més debat i caliu a la secció catalana de multivers.

Merci als que continueu amb la feinada d'editar i adaptar el manga en català.

Salut a tots!!
DB Multiverse page 2484
Fullet Slann 9 March 2024
Akira Toriyama, gràcies per les incomptables hores de diversió i entreteniment que ens has ofert a milions de persones des de fa més de 40 anys, amb Dr.Slump i Bola de Drac.
Les seves obres van traspassar fronteres i cultura, marcant la infància i altres etapes de la vida a molts.
En Toriyama és el màxim responsable de la brutal expansió del manga japonès per tot occident.
Qualsevol jove fan dels mangues i animes japonesos, per molt que no li agradi Bola de drac, no és conscient de la influència i de lo molt que li deu a aquesta obra i al seu autor. A saber quin volum de mangues es traduirien avui dia i arribarien al nostre país, si no fos pel mestre Toriyama que en pau descansi.
— -----

Està interessant la trama principal. Sembla que tot està en mans del totpoderós Yamcha!
DB Multiverse page 2311
Fullet Slann 30 November 2023
Curiosa pàgina, veig que la subtrama del bitxo aquest que ha de néixer continua viva, a part dels plans del vell kaioshin que a saber que n'està fent del Raditz. Per un altre costat, tenim en Vegeku actiu amb mal caràcter i amb cara de pocs amics, d'una manera totalment forçada pel meu gust(no em convenç aquesta personalitat tan psicòtica que li volen donar a en Vegeku, per mi no encaixa). I l'esperat retorn del Bu, que jo crec que un moment o altre tornarà, a més amb l'ub que el tenim allà atrapat. I a veure aquest tal XXI.
Encara hi ha molta mandanga a part dels combats finals del torneig, però bé, ara tindrem uns mesos d'especials i possiblement, si hi ha 2 especials, fins al maig no tornarem a la trama principal... :(
DB Multiverse page 2274
Fullet Slann 27 November 2023
Content de veure't per aquí @Bola de 8 estrelles.
____

— Vegeta: "La teva defensa aèria és de pa sucat amb oli" "Quan milloris la teva defensa aèria"...

— El combat aeri: ...XD

[img]

[img]

[img]

PD: Òbviament en Vegeta també ha donat unes bones hòsties, com la que li fum en plena cara, en homenatge a la del manga original, però la part del combat aeri instantani la domina clarament en Goku. Guanya als punts per decisió unànime, ho podeu revisar. La segona part del combat ha estat quasi tot a terra i totalment igualat. Crec que en Salagir no ha encertat gaire aquesta part del diàleg entre els dos. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2273
Fullet Slann 21 November 2023
Als anys 90 a Catalunya poc sabíem de l'obra original, internet era a la pràctica inexistent, o en tot cas, no era com avui dia. Teníem la informació que teníem, i hi havia una especie de "mistica" amb les coses que sortien noves del Japó. Tot i això, Bola de drac al club super 3 va ser un èxit aclaparador. La gent anava amb les seves il·lustracions fotocopiades i passant-se els VHS dels capítols gravats. Això va obrir les portes a l'arribada de més i més animes, marcant una generació i ajudant a impulsar el català en els més menuts, fills de pares que no havien pogut estudiar el seu propi idioma a les escoles.

Anys després sabem que el que ens arribava al nostre país eren les adaptacions franceses de l'anime, plagades d'errors i malentesos. I que podem fer els que érem nens en aquella època?, renunciar als nostres records?, renunciar a la nostra infància?
El que jo recordo, és que quan feia zaping a la tele i sentia la paraula "sayan", també deien "onda vital", "Songohanda" i "Piccolo", per això em fa mal a la vista llegir "saiyanes" aquí a DBM en català. Res a veure amb ser irrespectuós amb l'obra original, si no rebuig total a Bola de Dragon dins la secció de DBM en català. Soc conscient que la paraula "saiyan" està posada amb bona intenció per ser més fidel a l'obra original, res a veure al motiu pel qual a mi em molesta, però em grinyola quasi tant com si posessin "Piccolo", no hi puc fer res.

PD: De tota manera aquesta reflexió de català amb canes, no és cap crítica a la bona feina que es fa aquí. Molt agraït als que feu possible que ens arribi aquest fanmanga en la nostra llengua i tan ben adaptat. :) (Això sí, no poseu Piccolo si us plau!! XDD) 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2270
Fullet Slann 20 November 2023
Una cosa, no ho dic per queixar-me ni res eh.
Però això que diu en Cèl·lula de "Tinc cèl·lules saiyanes...", no es podria canviar per "Tinc cèl·lules de guerrer" o "Tinc cèl·lules de guerrer de l'espai..."
Bé, segurament és una batalla perduda, però que hi farem, coses del globalisme, el bad bunny i de més malifetes del segle XXI. Suposo que em faig gran i trobo a faltar els 90 i 2000's.

Però bona feina eh, ho dic de bones.
DB Multiverse page 2270
Fullet Slann 19 November 2023
Arthedain was saying:
elmukdeforme estava dient: Creieu que són més forts que la Bra amb aquesta transformació?
Potser a nivell base, pero si ella es transforma, no. De totes maneres no crec que estiguin tan lluny d'en Vegetto a nivell base.


[img]

La Bra en estat base les va passar molt putes per vèncer un paio que "s'apropa al nivell de Cèl·lula perfecte" del torneig de DBZ. De fet va recórrer a les mongetes màgiques, a més era més dèbil en força bruta, va guanyar pels recursos que te.
La Bra en nivell 1 és ben clar que és inferior al Gohan místic o Cèl·lula DBM. Ja que si no a la majin Bra a nivell 2 no l'haurien ni tocat un pel, i no va ser pas així.
Pels comentaris d'aquesta pàgina del Cèl·lula, es ven clar que el superen clarament i, per tant, també superen al Gohan místic.

Resumint, no sé si són més o menys forts que la Bra nivell 2, però per allí anirà la cosa. Si no fos així, en Vegeku ni s'immutaria.
DB Multiverse page 2270
Fullet Slann 9 November 2023
Vegeta wins?

Els dibuix fa esclatar els detectors de nivell de poder.
DB Multiverse page 2265
Fullet Slann 30 October 2023
Que en pau descansi Jordi Vila. Gran actor de doblatge, amb una veu tan reconeguda en la nostra infància.
Merci per avisar @Skywalker.

Sobre el combat, suposo que tindrem la típica que un dels dos s'aguanta dret pels pèls i l'altre cau perdent el coneixement. No espero un doble Ko, però no sé què passaria en aquell cas.
DB Multiverse page 2261
Fullet Slann 20 October 2023
Ep! Reaccions de personatges a part (que ja tocaven), jo ja pensava que en Goku estava venut amb la cara de l'anterior pàgina, però sembla que la cosa segueix al 50/50. Perfecte, que no pari la festa!!

Vull un Goku o Vegeta VS Bra!
DB Multiverse page 2257
Fullet Slann 18 October 2023
Molt bon combat! Tot i la meva preferència per en Goku, realment mereixen empatar, però després d'això penso que guanyarà el príncep dels guerrers de l'espai.

Skywalker was saying:
Penso que en Goku també havia fet servir aquesta tècnica (l'Espasa d'en Vegeku o com sigui) en la pàgina anterior,i per això havia dissolt el big bang d'en Vegeta.
Un combat espectacular! I els dibuixos (excepte potser aquest últim Goku que no sé per què el veig raro) són superultrainmillorables.

Jo també veig estrany aquest Goku a l'última vinyeta. I d'això, no és el big bang l'atac d'en Vegeta, és el final flash.
Això és un big bang. Atac tipus bola d'energia, que en Vegeta fa a una sola ma.
[img]
DB Multiverse page 2256
Fullet Slann 12 October 2023
En Goku és un artista, sempre sorprèn amb variants del kamehameha, com el kamehame amb els peus, el teledirigit, a una ma per pillar velocitat...

Per cert, el dibuix és excessivament bo, hi haurà millors dibuixants de manga segurament, però indiscutiblement és el número 1 d'entre tots els dibuixants de Bola de drac.
DB Multiverse page 2253
Fullet Slann 7 October 2023
No he encertat, però trobo que així és millor, un bon final èpic.
Crec que en Goku ara perdrà i guanyarà el príncep dels vegetals. Però per mi en Goku sempre serà el número 1.
DB Multiverse page 2251
Fullet Slann 5 October 2023
SpanishSebas was saying:
No crec que en Goku intenti lo de un canvi de lloc instantani + Kamehameha. Això ja ho va fer contra el mateix Vegeta a l'especial de l'Arcady Picardi

https://w...802.html#h_read

En Vegeta no tornaria a caure en això. Especialment ara que ell també pot fer el canvi de lloc instantani.


Iep! No ho recordava, ben vist.
De tota manera d'una manera o d'un altre el combat es decantarà aviat, que això no és la batalla de namek XD.
DB Multiverse page 2250
Fullet Slann 4 October 2023
Asvir was saying:
Fullet Slan!!
Quasi!! jajajaja

Osti!!! al pal XDD
Hauria d'haver donat un marge de dues o tres pàgines per lo del Final Flash i no dir a la següent.

Me la jugo a doble o res! XD
En Goku es teleportarà a prop de'n Vegeta i li fara un kamehame a boca de canó que deixarà en Vegeta fora de combat. És a dir, la mateixa idea amb la qual en Goku va guanyar en "Paiquan" (o com s'escrigui) en el torneig de farciment de l'altre món.

[img]
DB Multiverse page 2250
Fullet Slann 4 October 2023


Curiós, espero que no s'acabi aquest fanmanga, és interessant. Però pinta que ja arriba al final. 1 Replie(s)
Namekseijin Densetsu page 382
Fullet Slann 1 October 2023
kladcat was saying:
No té gaire sentit que la pedra no es desintegri amb la patada de'n Vegeta, pero ok.


Totalment d'acord.
Pel bé de la trama direm que en Vegeta ha imbuït energia seva a la pedra, per convertir-la en un superprojectil hiperresistent...
DB Multiverse page 2249
Fullet Slann 29 September 2023
Me la jugo! En la propera pàgina tindrem final flah del Vegeta! XD

Bon combat, sort que la trolejada de spoiler del combat va quedar en una broma i res més. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2248
Fullet Slann 28 September 2023
En Goku mai ha guanyat un combat contra en Vegeta, tot i ser el més fort durant bona part de la sèrie, ha quedat estès a terra els dos cops que s'han enfrontat al Z.

Jo espero que guanyi en Goku, crec que té més recursos per donar espectacle a la final. Però tampoc em molestarà si guanya en Vegeta, com crec que passarà. Ja veurem.
DB Multiverse page 2247
Fullet Slann 16 September 2023
L'únic que m'emprenya és no saber quin nivell de poder tenen aquest parell. M'agradaria veure'ls contra la Son Bra per exemple, que ja hem vist de quin peu calça ella.
[img]
DB Multiverse page 2242
Fullet Slann 10 September 2023
Bé, combat amb bona coreografia, amb sentit i amb un dibuix excel·lent. És a dir, tot el que no va ser el combat del Cel·lula vs Vegeta.

Això torna a semblar-se a DBM, veien els dos últims especials pensava que Disney havia comprat a en Salagir.
DB Multiverse page 2240
Fullet Slann 14 August 2023
Una mica de comedia està bé, tal com en tenia Bola de drac. Però el que estem veient... (comentari negatiu) ... i és una llastima, hauria pogut ser un gran especial d'un alternatiu 21e torneig de les arts marcials.

Dit això, espero que torni aviat l'hitòria principal i els especials millorin el seu contingut.
DB Multiverse page 2230
Fullet Slann 20 July 2023
superki was saying:
Toc d'humor molt adient amb la sèrie.
Estaria bé veure un torneig alternatiu dels guerrers anteriors llegendaris, com Mutaito, Gohan avi, fullet Tortuga, Corb genial, Tao Pai Pai, Déu anterior, Ox Satan, etc.


Doncs sí, seria un torneig interessant.
Namekseijin Densetsu page 349
Fullet Slann 20 July 2023
Quina manera més estupida de privarnos del que hauria pogut ser un bon combat, Jackie VS Gohan, m'hauria generat cert interés l'especial. Això sembla més propi de Dragon Fall que de Multiverse. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2219
Fullet Slann 8 June 2023
El dibuix em sembla exel·lent, molt apropiat pels inicis de Bola de drac.

Sobre el contigut del capítol...

L'humor socarrat japonès dels anys 80 no m'ha convençut mai. Però fer-lo passar pel filtre de la doble moral hipòcrita de la societat occidental del 2023 i d'aquesta manera... lamentable.

La nova triologia de Star wars, Univers cinematografic Marvel, un fotimer de pelicules, series actuals i pel que veig ara arriba a DBM. Victimes del mateix mal, que tot destrueix.

Si tingues un Delorean, no m'ho pensaria.

[img]
DB Multiverse page 2201
Fullet Slann 6 May 2023
Penso que el principal problema del combat és que ens l'hagin espoilejat i això resta molta part de l'emoció del que passarà, i només esperes que arribin al punt que tan ensenyat prèviament i a partir d'aquí havera que passa, per això suposo que tants volíeu que acabes ja, a part al ser un combat tan estrany (per la velocitat), ens falten les reaccions habituals en mig del combat, la típica reacció del Corpetit/Vegeku/Gohan opinant sobre el desenvolupament d'aquest. Però el combat en si, ha estat molt bé, amb intensitat i l'excel·lent dibuix, dels millors combats però amb aquest gran error de dir el final abans de començar. És com veure un partidàs de futbol (o el que us agradi) en diferit i saben el resultat, no és ni de bon tros el mateix que veure'l en directe, per molt bon partit que sigui. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2190
Fullet Slann 2 May 2023
Magnífic combat. Opino com @SonGohan, mentre el combat no conclogui ara, qualsevol resultat em semblarà bé. Penso que està sent el millor enfrontament que hem vist fins ara. L'única gran pega és que si realment acaba així, ens hauran spoilejat el final, i això és lleig. De fet, independentment que acabi aquí o no, no m'agrada que ens hagin ensenyat prèviament aquell gif, ja que hauria gaudit molt més aquestes pàgines que portem d'espectacular combat.

Arthedain was saying:
Realment, toca que guanyi en Goku, feu un repàs als seus 1vs1. El primer combat, guanya en Vegeta quan es transforma en ozaru. En la saga Bu, guanya en Vegeta tambè, un cop per l'esquene si, però guanya. A GT i Super crec que no lluiten. Es veritat que durant la sèrie sempre en Goku en general es més fort, però els combats directes contra en Vegeta, ha perdut. Toca que guanyi en Goku.


No estic del tot d'acord. En l'arribada a la Terra sí, en Vegeta guanya el combat i es superior, sobretot en resistència, un monstre. Tot i que ell se sent perdedor, (fent servir el vocabulari del nostre Vegeta) li treu de polleguera que un guerrer de segona i uns mitges merdes terrestres l'hagin fet fugir del planeta, se'n va humiliat. En canvi, en Goku està content d'haver conegut algú tan fort com en Vegeta.

En la saga Bu en Vegeta no guanya res de res, només l'ataca a traïció quan representava que el combat s'havia posposat. Però se li perdona l'acció, ja que els motius del Vegeta són nobles, el seu em penediment, maduresa i sacrifici contra el Bu són brutals, allí en Vegeta es va guanyar el meu respecte. Però en Vegeta tot i ser majin, no tenia res a fer contra en Goku, que hagués pogut guanyar el combat en qualsevol moment i amb una diferència aclaparadora. I el mateix Vegeta li recrimina això al Goku quan ressuscita. Posteriorment, en el combat contra el Kid Bu, en Vegeta admet que el Goku és el número 1, cosa que diu molt en favor del Vegeta.

Comento això del respecte cap a en Vegeta, ja que fins aquell moment no tots els seus mètodes i manera de ser m'agradaven. Tot i que era un gran guerrer i molt intel·ligent de cara al combat, com demostra a Namek, jugant el millor possible les seves cartes, contra Dodoria, Zarbon i companyia, i durant el combat contra l'A-19 i provocant al Dr, Guero quan no li quedaven forces, tot i això, té forces cagades per exes segador de confiança en els seus poders resent adquirits. Com per exemple contra els Androides A-17/18 i en Cèl·lula, que l'estoven de valent i prèviament en Frizer que el pela. I aquesta obsessió amb en Goku... Però bé en Vegeta acaba sent un personatge amb una de les millors evolucions de Bola de Drac, i aquí a multivers continua tenint aquesta maduresa i sent un dels millors personatges, com demostra en el combat contra el Kakarot, o quan frena al Son Gohan perquè la Pan vagi a ajudar a la Videl contra els majinitzats i moments així, on es veu en Vegeta sent un putu amo, i treient-se aquesta imatge de "segundon" després del Goku, a part en aquest combat tots dos juguen a la mateixa lliga, i el combat sembla que es decidirà per detalls. Aquesta és la bona rivalitat.

En Vegeta mereix guanyar aquest combat? Clarament sí, però en Goku és en Goku i també s'ho mereix. Quines ganes de veure que passa i les reaccions posteriors entre en Goku i Vegeta i la resta de personatges.

Veient que el capítol s'acaba... em temo que el combat també conclourà. :( Esperem que no, esperem...
DB Multiverse page 2188
Fullet Slann 23 March 2023
He hagut de buscar al google això del "Gohan beast" del que parleu, i he vist el tràiler de la "pel·lícula" on surt... Penso que la humanitat està en plena decadència com a espècie. No havia vist res tan dolent i contrari a bola de drac, des de DB Evolution. XD

Bé, al que anem, sobre aquests combat tant em fa qui guanyi, les dues possibilitats em resulten interessants vistes les actuals circumstàncies. No tinc clar que en Vegeta estigui del tot perdut, penso que el que diu l'ocellot sobre lo de passar al següent combat s'utilitza més per fer la conya del Salagir i l'Asura, que no pas per donar realment aquest combat com acabat, però vés a saber.

Jo també vull saber en què consisteix aquesta transformació i a quin poder els permet arribar. A part espero veure'ls repartint contra altres personatges poderosos. A més espero veure un bon combat ara.
DB Multiverse page 2171
Fullet Slann 19 March 2023
>Lord Bonnie

Potser no he sigut prou específic amb lo del Cèl·lula. Quan dic que no estava "tan lluny", vull dir que la Bra nivell 2 no tractava en Cel·lula com per exemple, el Gohan nivell 2 als Cel·luletes, que els rebentava d'un cop de puny sense ni mirar-los. En Cèl·lula tenia certa capacitat per molestar a la Bra, i això ja és molt. Evidentment en 1 VS 1, la Bra a fons el pentina en un moment i de fet és el que acaba passant. Però recordem que si en Cèl·lula l'agafa desprevinguda, li arrenca un braç i li dóna alguna bufa. A part, la Bra fa servir 2 cops les mongetes màgiques, tot i que clar, era ella sola contra uns quants.

Penso que quan en Cèl·lula es torna a regenerar de l'atac bèstia del Gohan, demostra estar lleugerament per sobre d'aquest. I està lleugerament per sobre d'un místic Gohan no és poca cosa. (A part que en Cèl·lula busca descaradament el Zenkai per fer-se més fort).

I ara revisant les pàgines del combat, crec que sí, que la Bra hauria de recórrer al nivell 2 per guanyar en Cèl·lula, la Bra superguerrera nivell 1 donaria combat amb les seves tècniques i tal, però crec que per guanyar no, però sí que quan la Bra està a nivell 2 juga a una altre lliga, això no o poso en dubte, la seva superioritat és indiscutible.

També penso que el combat del Cèl·lula contra en Vegeta i la manera de perdre, han fet molt mal a la imatge del Cèl·lula. I estic una mica "emprenyat" amb aquest combat. Jo també sóc molt fan del Cèl·lula. ;)

Però bé, ara a veure si ens donen més pistes sobre aquests dos "fieras" que lluiten, que ja tenia ganes de veure els nostres Goku i Vegeta i posicionar-los realment en comparació als monstres del torneig. (Bu, Vegeku, Gast, Bra, XXI... com més avall del ranking estigui el Gotrunks millor XD)
DB Multiverse page 2169
Fullet Slann 18 March 2023
Penso que és molt d'hora per treure conclusions, però hi ha dues coses que m'agraden. Primera i més important, tots dos són superiors al pallasso del Gotrunks. I no em vingueu amb la pàgina on en Goku li diu a en Vegeta que el Gotrunks és més poderós que ells, perquè clarament en Goku només ho deia per burxar a en Vegeta i tantejar-lo. Segon més rellevant, penso que aquest dos lluitant en equip, li aplanarien les costures a la Son Bra. Potser penseu que m'estic flipant, però realment en Cèl·lula no estava tan lluny de la Son Bra nivell 2, i la van apretar bastant, entre ell, els Gohans i tot plegat.

M'agradaria poder-los ubicar de debò en nivell de poder, a veure si ens donen més pistes i si no fos molt demanar, un flashback a càmera lenta del combat, és a dir, a velocitat normal. Suposant que el combat hagi finalitzat, clar... 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2169
Fullet Slann 16 March 2023
>Future Trunks
>"dubto que sigui un zoom-in, a la pag anterior només hi ha hagut un cop de puny del goku al vegeta, i aquí els veiem tots 2 fets caldo i boles de ki volant..."

Mira't bé la pàgina anterior, ja que sí que és un zoom-in aquesta. Estan fets caldo igual, les boles de ki volant i estan exactament en la mateixa postura.
Entre la primera part de la pàgina anterior i la segona hi ha molta acció que no hem vist.

Esperem que això no quedi aquí i veiem el combat sencer dibuixat per l'Asura. I si han fet servir aquest recurs per passar el combat i fora... doncs sincerament ho veuria lamentable, després de tota l'expectativa generada durant més d'una dècada entre aquest dos. Un Goku VS Vegeta mai és redundant i mai està de més. I més amb les novetats que se'ns presentaven.
DB Multiverse page 2168
Fullet Slann 9 March 2023
Bona nit a tots!

Bé la cosa sembla que es posa interessant. Molta expectativa sobre qui serà el vencedor. Veig que la majoria preferiu un Vegeta victoriós i em sembla bé, però en Goku és molt Goku, així que... tot dependrà del Salagir bàsicament ^^'.

Sobre les transformacions, jo apostaria o per alguna cosa conservadora, tipus nivell místic, o tot el contrari, una anada de pinsa tipo transformacions Cold XD. No se la veritat, ja veurem.

El que sí que espero, o millor dit, m'agradaria que fos un autèntic combat a l'alçada de les expectatives. Sincerament, vaig quedar profundament decebut amb el combat del Vegeta VS Cèl·lula, i no ho dic pel dibuix, ho dic per guió del combat, per com es va desenvolupar i finalitzar... no se, només és la meva opinió, però en Cèl·lula es mereixia molt més penso jo, hauria d'haver perdut d'una manera èpica contra en Vegeta i no va ser el cas. Però bé, ja no si pot fer res, esperem que ara el combat sigui ingenios i espectacular.

Prepareu el pica-pica i unes birres que comença l'espectacle!! Goku VS Vegeta! Que guanyi el millor!!
DB Multiverse page 2165
Fullet Slann 5 November 2022
Entenc que la idea dels "what if" mentals pugui ser un recurs que com a idea pugui agradar, però tal com s'està desenvolupant el tema està agafant un to paròdic i amb una sobre explicació lògica i forçada de fets, tractant el lector de ruc, com fan els actuals jocs de Pokémon, dient a cada moment el que has de fer i com fer-ho.

No vull dir que no puguin fer "humor" en un moment que hauria de ser seriós o que no puguin fer servir aquests tipus de recursos com els "what if", el que dic és que tal com ho estan fent, estan desvirtuant un moment tan esperat com el combat d'aquests dos personatges.

Una prova (circumstancial i no concloent) de què en general aquest combat no està agradant, és que portem 2 pàgines pràcticament sense comentaris, com als especials més fluixos. A la pàgina anterior hi ha un comentari per llàstima, fet un cop ja havia sortit la següent pàgina i en aquesta, un cop passat el dia de publicació, ara per ara només hi ha dos comentaris mostrant disconformitat amb el que estem veient.

PD: Això és una opinió personal. Pau i amor, com deia el gran Vash l'estampida.
PD2: Continuo pensant que aquesta és la millor continuació de Bola de drac i que estan fent una excel·lent feina. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2101
Fullet Slann 30 October 2022
Bon gag al final amb en Goku i en Cèl·lula, fent referència a que en Cèl·lula va copiar el canvi de lloc instantani després de ser transportat pel Goku a explotar al món del Kaito.

El ritme de publicació no és el problema. El tema és que tots tenim expectatives molt altes amb els combats d'alt nivell com aquest, i veure uns "what if imaginaris" que no van enlloc doncs... Tenim un Gast al que no hem vist a fons amb tècniques i màgia, i una Bra que sabem que a part de molta força bruta, també te tècniques innovadores i bona estratègia de cara al combat. Fa por que després de 4 o 5 "what if" en Gast vegi que la unica solució és treureli els poders com va fer amb el Vegku i ja està, a la merda el combat. Però espero que això no passi, és més, no crec que passi.
DB Multiverse page 2098
Fullet Slann 28 October 2022
Son Gohan was saying:
i no es limiti a aquests What ifs dins la ment d'en Gast com la millor part del combat.


Molt em temo que la cosa anira per aquí. Esperem que no sigui així.
DB Multiverse page 2097
Fullet Slann 9 October 2022
Aquest és l'autentic Bardock, el del especial de TV de 1990. Provinent d'una societat molt més sana, madura i amb sentit comú. No la societat de cristall, censora, infantilitzada i estupida en la que vivim avui dia.

[img]
[img] 2 Replie(s)
DB Multiverse page 2090
Fullet Slann 29 July 2022
Emilio was saying:
Sobre l'encontre del Totpoderós i el namekià(Cor Petit). Tinc entès que en Bola de Drac el namekià(Cor Petit) vol ser el nou Totpoderòs de primeres i que l'actual el rebutja per que veu el seu mal anterior. Aquí com que Salagir fa un petit invent.


En Salagir no és l'autor d'aquest manga. Obviament és una història d'origens inventada. Que jo sapiga enlloc a Bola de drac no es diu que el namekia original vagi directe al gra per ser el nou Kami, només arribar al palau de Déu, potser que ho faci després, sigui rebutjat, mediti fins expulsar en Satanas i després convertir-se en el nou Kami. 1 Replie(s)
Namekseijin Densetsu page 197
Fullet Slann 20 July 2022
Si en Bu és la meitat de poderós del que ens han venut, no em crec el que està passant. Ha d'haver-hi gat amagat.
Si no, aquest final no em quadra per ell.
DB Multiverse page 2060
Fullet Slann 16 July 2022
Omnipotent no és. Si no, no hauria despatxat en Gast de primeres i de sorpresa. Ell mateix admet, que és l'únic que li fa por/respecte.
Però vaja està molt OP aquest bu. Ja veurem com va la cosa.

Pàgina brutal.

PD: Això vol dir que acceptaran les condicions del Bu, de fer un torneig alternatiu i sotmetres a la seva voluntat?

PD2:
Kearney Zzyzwicz was saying:
Que te el Vegeku al pit?
no són llampecs de la transformació....si són trossets de Bu i l'absorbeix, vaig a frança a agenollar-me davant Salaguir

Sembla que és fum procedent dels seus atacs, la bra també te una cosa semblant davant seu.
DB Multiverse page 2058
Fullet Slann 8 July 2022
L'Asura és massa bon dibuixant.

A veure el resultat real de l'atac del Vegeku.

PD: Com es diverteix en Bu acollonint al personal XD.
DB Multiverse page 2055
Fullet Slann 4 July 2022
És logic que en Vegeku vulgui fer un desplegament de forces. Des del combat amb el Broly ha rebut diverses humiliacions, com les del combat amb el XXI, la parada en sec que li va fer en Gast, que el Bu el menystingui. Necessita demostrar que és el putu amo.

Sobre l'atac entenc que és similar a l'atac que fa en Super Bu al palau de Déu per matar tots els humans. Disparar un munt d'atacs d'energia dirigida a diferents objectius que ell detecti. Però fent servir energia desintegradora i cap a totes les parts del Bu que sigui capaç de captar.

PD: No els queden mongetes... s'esgotarà al final i tindrà problemes d'alimentació. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2053
Fullet Slann 2 July 2022
Ara mateix tenim 4 guerrers i mig amb el cabell com un bananer, Vegeta x2, Goku, Vegeku i Gotrunks. Tanta força bruta desplegada i en Bu només s'està entretenint, no és una lluita real a mort, encara que el Bu matí algú, ja que després el ressuscita i llestos.

A veure com es desenvolupa l'acció i si hi ha alguna sorpresa.
DB Multiverse page 2052
Fullet Slann 1 July 2022
No sigueu tant durs amb el pobre Gotrunks... segur que està actuant i ara veurem tot el seu poder... XDD
Quin zero a l'esquerra aquest paio. Només està per fer el gag humorístic, lamentable, el que hauria pogut ser i no és.

>Son Gohan

>"Ja ens ho deia un follet que ronda per aqui :P"

Tot un visionari, aquest al que anomenes. XD ;)
DB Multiverse page 2051
Fullet Slann 28 June 2022
>Future Trunks

Esperem que així sigui i dignifiquin els nostres herois.

>"ara potser m'estic colant i ia va ensenyar alguna cosa vs el cèl·lula o en algun altre moment i no me'n recordo XDD"

No, tranqui que no t'has colat, només va treure el tercer nivell per uns instants per pillar el nucli i matar-lo. Però ho va fer al mateix temps que criticava aquesta transformació (nivell 3), perquè només és eficient poc temps (segons ell). Ara la torna a fer servir... Ja veurem que passa.
DB Multiverse page 2050
Fullet Slann 27 June 2022
Magnífic, el dos putus amos de Bola de drac lluitant junts, però en Bu és un mal enemic per aquests dos, trobo una vergonya el que van fer amb el Cèl·lula, es mereixia un combat més digne contra en Vegeta i que fos dibuixat per l'Asura, encara que haguéssim de veure 4 especials seguits per donar-li un respir a l'Asura.

>GravelerSSJ

>"Sembla coherent pensar que en Gotrunks en ssj tingui un poder comparable o superior als Ssj3 estàndards com per seguir el ritme."

A mi em sembla que el Gotrunks s'apropa més a la fusió del Mr. Satan i en Yagirovai... XD

>Bola de 8 estrelles

Que t'haig de dir, saps perfectament el que penso del Gotrunks... ets massa optimista amb ell. ;)

PD: M'hauria agradat que en Goku i en Vegeta haguessin estat durant l'enfrontament amb la Majin Son Bra, hauria estat un gran espectacle, i lluitant plegats qui sap si... ja se que pot semblar que no, però aquest dos son els nostres i autèntics guerrers de l'espai, tenen gran experiència i porten tot el torneig d'espectadors, veient de quin peu calcen els "monstres" del torneig i no tenen cap por. Jo confio en ells com a "tapats" de multivers.
DB Multiverse page 2050
Fullet Slann 16 June 2022
Espero que aquesta nova entrega de tots contra en Bu tingui coses interessants i inesperades. Perquè comença a ser un recurs poc atractiu pel meu gust. (tot i que el personatge del Bu m'agrada molt).

PD: En Raditz apareixerà i fliparem... no se quin any, però si seguim vius el veurem. XD
DB Multiverse page 2045
Fullet Slann 21 May 2022
Doncs apa, ja tenim la la resposta oficial al poder del Satanàs corpetit!
Mil vegades més poderós! Doncs si el Satanàs rejovenit de bola de drac tenia una poder oficial de 260 unitats, aquest te un poder de 260.000! Es a dir a mig camí entre el capità Guineu i el Frizer en forma de reducció màxima.
Misteri resolt! XDD

PD: Mode ironia "on" evidentment, mil vegades més poderós és un dir, ...però aquest poder el trobo plausible, tot i que penso que serà menys. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2035
Fullet Slann 14 May 2022
@Rigor

Bé, no crec que sigui tant fort com en Frizer (en aquest moment), i encara menys el que deia en @son toriyama sobre equiparar-lo a un superguerrer alt, tipo A-17.
I sí, lo del Venerable ancià sobre el poder del namekia prodigi, jo mateix ho vaig comentar fa un parell de pàgines. Però hi ha diversos factors i idees que poden portar a pensar que te un poder o un altre. Al final quedarà en mans del la idea que tingui en Salagir al respecte, a veure si tenim més pistes. El Satanàs del torneig com ja dic, sí que se'l veu fort. Aquí ens falten potser més pistes, si vingués algú més fort, potser trauríem millors conclusions. Ja veurem.
Potser m'equivoco, espero que sortim de dubtes aviat.
DB Multiverse page 2032
Fullet Slann 14 May 2022
@Rigor i @son toriyama

Crec que sou molt optimistes amb la força que te actualment en aquest especial el Satanàs (no dic al torneig on pot ser molt més fort pel temps que ha passat).
Si fos tan fort com un super guerrer no faria servir les dues mans per parar en Raditz, és més, li ha donat dos cops, ja l'hauria d'haver fulminat i no és així.
Potser m'equivoco, però no el veig més fort que en Vegeta del principi o a molt estirar en Nail, en aquest moment. Però bé, ja veurem.

Recordem que a DBZ abans de que en Corpetit es fusioni amb el Totpoderós, ja demostra un poder casi equiparable amb el d'un superguerrer, ja que li fot una pallissa al Dr. Guero, es a dir que ja tenia un fotimer de milions d'unitats de poder i al unir-se amb Déu s'equipara a l'A-17.
Aquí per molta unió miraculosa que hagin fet, estem parlant de dos sers que tenien unes 300 unitats de poder. El Goku petit, abans d'entrenar al Palau de Déu, va vèncer el Santanas Jove, i al 23e torneig el Corpetit jr, ja va demostrar estar molt per sobre de son pare rejovenit i del Kami.

El que vull dir és que la unió que veiem en aquest especial no es pot ni comparar amb el Corpetit Jr unit amb Nail i Déu de DBZ, almenys en teoria.
Nose, és la meva opinió.
Salut! 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2032
Fullet Slann 10 May 2022
Narik was saying:
Podria en cor petit fusionat amb kamisama derrotar en Nappa?
Recordem que en cor petit es va fusionar en la timeline de la serie amb kamisama un cop fusionat amb en neil i haver-se entrenat més del que va poguer entrenar en aquesta linea temporal. Per tant... Potser es tan fort com en nappa? com a màxim com un vegeta saga sayajin.


De moment es fa difícil de dir, no tenim prou informació per saber el poder que l'atorga en Salagir. Podria ser que tingues un poder tipo Nappa, o fins i tot podria ser 10 vegades més fort, tipo Nail, o més... Ara que és un ser complet i jove, podria ser-ho, en Nail és un Namek del tipus guerrer i el Satanas-Kami jo diria que és un ser més especial, un guerrer i de la família dels dracs. Però ja veurem que en pensa en Salagir de tot això.

Recordem que el venerable ancia, en saber que el fill del Katatsu va ser eliminat per un Guerrer de l'espai es va estranyar i va preguntar si era un superguerrer el que l'havia eliminat. Per tant pot ser molt poderós, òbviament no del nivell de la saga androides fusionat, però més fort que en Vegeta del principi sí. (Això segons DBZ, segons DBM ja veurem.)

[img]
[img]
DB Multiverse page 2030
Fullet Slann 7 May 2022
Està clar que aquest Airon és el venerable ancià que tots coneixem... I també que el seu germà és molt millor que ell. Sort que amb els anys el venerable ancià reviu el poble namekia i aprèn dels seus errors, fent una classe de guerrers Namekians com el Nail, per protegir Namek.
Namekseijin Densetsu page 161
Fullet Slann 5 May 2022
Molt bon detall del Salagir d'afegir aquesta tècnica de colpejar al adversari amb l'ona de xoc del moviment, una cosa tan pròpia dels "dimonis", segons el Corpancit Jr.

[img]
[img]
DB Multiverse page 2028
Fullet Slann 25 April 2022
No m'acaba de convèncer aquesta manera de procedir amb el caràcter del totpoderós... però que hi farem, jo no soc l'autor.
En tot cas ara en Corpancit hauria de ser molt superior als guerrers de l'espai.
DB Multiverse page 2024
Fullet Slann 20 April 2022
Emilio was saying:

Estàs en la comunitat de parla catalana, t'has confòs company.

És una confusió a mitges... en @Juankrilín és un antic usuari que sempre comentava a la versió catalana. Per motius que no recordo del tot i que no venen al cas, va "emigrar" els comentaris exclusivament a la versió castellana.
Per mi que segueix entrant a la versió catalana per llegir la pàgina i després entra a comentar a la versió castellana... (que hi farem) I aquest cop no ha pensat en canviar de versió.

PD: M'agrada l'estil amb que dibuixa el nameks aquest artista. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2022
Fullet Slann 19 April 2022
Basant-nos amb el poder que vam veure a Bola de drac original, el Satanas Corpancit jove no hauria de tenir res a fer contra Déu (menys ara que està rejovenit) o el senyor Popo. En principi l'haurien de reduir amb molta facilitat... Però ja veurem que passa, ja que no crec que sigui així.
DB Multiverse page 2021
Fullet Slann 3 April 2022
XD, veieu perquè deia que no sóc molt fan de les unitats de poder.. la lògica de números estàtics no es pot aplicar bé al que veiem que passa. La que s'ha liat per dir que el Nappa segons els llibre aquell te 4000 unitats de poder.

[img]

PD: El punt fort del Nappa és la resistència, he repassat el manga des de que el Nappa es posa a lluitar amb el Ten shin han i jo penso que el el llibre aquell no va gaire desencaminat. Potser en última instancia (l'atac amb la boca) arriba a les 5 o 6 mil unitats i gracies. Posaria una parrafada amb els meus motius, però queden poques hores per la pàgina nova, potser a la pàgina següent em motivo i ho escric si el tema segueix en debat.
DB Multiverse page 2014
Fullet Slann 2 April 2022
Rigor was saying:
En Raditz deu ser molt més poderós que a la línea original ja que l'entrenament a seguir no va ser el mateix amb en Bardock que amb en Frizer. Potser deu rondar les 6000-8000 unitats? Una mica més fluix que en Nappa? Que en penseu¿


No sóc gaire fan de les unitats de poder, però segons el Daizenshuu (O com s'escrigui) el Nappa tenia 4000 unitats de poder durant el combat a la Terra.
De fet, es fa difícil dir per on va aquest Raditz, però no crec que sigui massa millor que el que coneixem de sempre. Però ja veurem si ens donen alguna pista més del seu poder. Potser és com dius i és més fort. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2014
Fullet Slann 1 April 2022
>Skywalker

>"No? xD"

Sí xD
DB Multiverse page 2013
Fullet Slann 27 March 2022
son toriyama was saying:
càstic diví per la ciutat de sota no? xD que és Gomorra o com es digui, ciutat pecadora que Déu decideix exterminar... es nota que no és lluitador experimentat que els atacs potents es llencen de baix a dalt per no ferir la terra casum dena ;)


Cert, amb aquest atac com a mínim a mort la parella d'ancians de la pàgina 2009 que estaven allà mateix, per no dir que moltes altres persones que estiguessin amagades en les ruïnes de la ciutat, a part dels danys materials per a moltes persones que els ha deixa sense casa.

No te massa sentit aquesta actuació. El primer que fa en Goku abans de començar a repartir és allunyar el combat de les zones poblades. A no ser que després penses utilitzar les boles de drac, però no ho acabo de veure, ni es el correcte tampoc. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 2011
Fullet Slann 19 March 2022
>SpanishSebas

Bones observacions les que has fet, no ho havia pensat, ben vist. Ja veurem que passa doncs, hi ha moltes opcions com dius.
DB Multiverse page 2008
Fullet Slann 19 March 2022
Lord Bonnie was saying:
La sabiduría dels sacerdots Slann mai s'ha de menysprear!


Quan de temps company!! cuida't ^_^
DB Multiverse page 2008
Fullet Slann 18 March 2022
>SpanishSebas
>"Si, al final passarà això. Però si el que vol es fussionar-se amb el Satanàs i prou... perquè es lleva la túnica? Sembla que s'en va a lluitar de bones a primeres xD"

Pot ser va a lluitar amb el guerrers i rep una pallissa que el deixa fet pols però viu i els guerrers el deixen tirat. Llavors arriba en Corpetit que se'l troba amb un fil de vida i tenim una escena similar a la del Nail amb en Corpetit a namek. Aquests seria un desenvolupament plausible i lògic del fets, que explicaria perquè el Totpoderós accepta formar part del Corpetit, ja que no veuria cap altre opció per salvar la Terra. A part d'intentar influir al Corpetit perquè no sigui tan dolent.

Però ja veurem que passa, només és una possibilitat que se m'ha passat pel cap de moment. 3 Replie(s)
DB Multiverse page 2008
Fullet Slann 2 February 2022
>Equip DBM versió catalana

Merci per traduir els diferents còmics alternatius que van sortint al web de DBM, com el de la petita Son Bra. Bona feina

>TheSaiyan

>"No hi va haver pagina el diumenge?"

Va haver mini còmic. I seguirà uns quants dies més.
DB Multiverse page 1994
Fullet Slann 14 January 2022
Doncs per ser tant llest en Bu i tenir tants coneixemnts l'han guanyat ben facilment, amb el punt feble de sempre... o pot ser tot és una pantomima que amaga les seves autèntiques intencions i ho t'he tot previst. No se.. ja veurem.

>Son Gohan
>"Fascinant. Una pàgina prou màgica i mística per coincidir en número amb el meu any de naixement :p"

Jo també sóc del 88! :)
DB Multiverse page 1988
Fullet Slann 8 January 2022
La cosa es posa interessant.
Certament, m'hauria agradat que el combat fos això... un combat, fes honor a la portada i no només aquesta posada en escena del XXI. Però així i tot la trama s'està posant bona i encara pot passar alguna cosa amb el Bu VS XXI fora del combat oficial.
A veure en què deriva tot això.

Per cert, m'agradaria un especial del Gast, on veiem com passa de tenir un poder on li costa guanyar algú amb els poders del Cold forma original (A-16 + o -) a tenir els poders que té actualment.

Salut!
DB Multiverse page 1985
Fullet Slann 1 January 2022
Bon any nou!

N'espero molt més d'aquest Bu. Per cert, brutal l'Asura, com sempre.
DB Multiverse page 1982
Fullet Slann 25 December 2021
>Asvir

>"He canviat el meu avatar, ara ets l'únic fullet. tot i que a mi m'agrada molt, portes més temps :)"

T'agraeixo el gest i la bona intenció. Si vols posar-te l'avatar del gran mestre Muten Roshi per mi no hi ha cap problema, t'has mostrat respectuós i tens el meu respecte ;)

>Tots

Bones festes a tots els bola de dracquians multiversals!!!
DB Multiverse page 1979
Fullet Slann 24 December 2021
Sembla que en Bu es posa seriós... A veure que passa.
DB Multiverse page 1979
Fullet Slann 18 December 2021
Iep! ja casi no recordava el tema Raditz! A veure si veurem alguna cosa més del tema, o passaran al combat i ha altres coses i ens quedarem 2 anys més sense saber-ne res... ^^'

Quin goig tenir l'Asura un altre cop. No és que els altres no siguin bons, es que ell és el Saitama del dibuix de Bola de drac.

Que liante és el Iamxa.. XD

>Future Trunks

"o veure castellanades quan és amb bola de drac que hem après tant vocabulari català (sobretot de la mà del vegeta) i si dir que em sona fatal casserola i que tenint paraules més catalanes"

https://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=Casserola

Viquipèdia: "A l'Alguer, al Rosselló i a la Ribera Alta se sol preferir la forma casserola per a cassola,[7][8] si bé no exclusivament."

Al Alguer i al Rosselló tenen molta influència del castellà, no? A més tenint en comte els segles que fa que els catalans vam passar per l'Alguer, i que Catalunya ve d'antics comtats Francs... no m'estranyaria que la paraula originaria en català fos alguna forma primitiva de "casserole", tal com està escrit a la versió francesa, però només són suposicions això. El que està clar és que casserola és 100% català, i que a la versió francesa han posat "casserole" i que per tant la traducció és 100% fidel a l'original. Independentment que la majoria dels catalans diguem "cassola" o que els castellans diguin el que els roti.

Entenc que et molesti que en @Bardock et tracti de Troll, jo no t'hi considero. Però si jo portés més d'una dècada fent el que fa ell a DBM, amb el rigor, la qualitat i de forma altruista. I cada dos per tres tingues algú que es queixa sense raó de la meva feina, potser jo també et tractaria de troll o de coses pitjors. Així que si us plau, deixa el tema de la casserola, i abans de queixar-te de la traducció, revisa les coses, no costa res. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 1976
Fullet Slann 17 December 2021
Podríeu sortir al balcó i organitzar una casserolada en protesta de la traducció... XD

PD: Abans de que em digueu que el mot correcte és "cassolada", us diré que ho he comprovat i els dos són correctes per referir-se a l'acció de protesta.

PD2: L'argument de "això no ho he sentit mai" "s'assembla a la paraula castellana" "tenim un terme més català (segons el que a mi em sembla)" són arguments que fan aigua per tot arreu. Casserola és menys usat que cassola en general, però és català igualment. A més en la llengua oral el català varia molt segons la zona. Del lloc on sóc diem "naltros" enlloc de "nosaltres", dialectalment parlant. LA Pan està parlant i fa servir el mot "casserola" que és un mot acceptat i perfectament català, que es fa servir més en segons quines zones.

Una altre cosa és el que diu @Asvir sobre el tema del mànec, però quan parlem no estem sempre amb el diccionari al davant per saber si el mot encaixa exactament amb la definició. Pel context senten perfectament, la paraula és catalana i el mànec pot estar per l'altra banda de la banyera que no veiem... XD

A més les olles no tindran mànec, però tenen nanses, cap mot que digues la Pan referint-se a un utensili de cuina seria correcte perquè és un banyera.
Així que és igual el mot que faci servir, ja que confon una banyera amb un utensili de cuina, ja que l'estan fent servir per cuinar, a més estan fent servir utensilis d'una espècie d'aus amb forma d'homínid d'un altre planeta/univers. I a més no deixa de ser un gag humorístic.

La traducció/adaptació del @Bardock i companyia és excel·lent.
DB Multiverse page 1975
Fullet Slann 16 December 2021
Ànim que aviat comença la gresca.

PD: Bona feina de traducció i adaptació, com sempre amb rigor i qualitat. Des de fa més d'onze anys!!
DB Multiverse page 1975
Fullet Slann 1 December 2021
I aquí tenim el pare del Kamisama i del Satanas Cor Pancit!
Qui creieu que serà el Venerable ancià que tots coneixem, el germà "bo" o un dels seus fills?
O dic perque si aquest nen és el Katattsu i el seu fill (Déu/Satanas) ja és molt ancià a Bola de drac. Potser el venerable ancià és algu de la generació del Katatsu, o no se pot ser és el germà "bo", ja que el venerable ancià és extremadament gran i mor de vell.
Que en penseu?
Namekseijin Densetsu page 94
Fullet Slann 24 November 2021
Aquest tal Helix sap el que es fa, però sembla que te una part fosca, segurament que acabi conquerint i sometent l'altre poble del seu germà o ves a saber. El que està clar es que vindran de l'espai per tocar-li els collons. O potser quan vinguin dolents de fora i el poble del Helix salvi la situació, els altres nameks potser espavilen.

Per cert, bona història, molt bé pel seu autor.
Namekseijin Densetsu page 91
Fullet Slann 15 November 2021
Bé, almenys el Namekseijin Densetsu s'està posant interessant. ^_^'
DB Multiverse page 1963
Fullet Slann 6 November 2021
>Janemba

Tota la raó +1.
DB Multiverse page 1959
Fullet Slann 19 October 2021
No se perquè us estranya que surtin les noies totes musculades, si ja vam veure en el combat contra en Vegeta 13 que tenen l'habilitat de fer una espècie d'intercanvi d'atributs físics amb el rival, que els dona atributs masculins i femenins alhora. Un altre cosa és que l'estil de dibuix no agradi, que a mi personalment em xoca en el món de Bola de Drac, però ja els em vist de tot tipus en els especials, tampoc és res fora del normal.

A veure si la història te interès i si no doncs ha esperar la tornada al torneig, a l'Asura i que en Salagir estigui més inspirat que no pas últimament amb el guió. Que DBM es recuperi d'aquest clot en el que ha caigut després del Budokai Royale. (Segons la meva opinió)
DB Multiverse page 1951
Fullet Slann 16 October 2021
Lo de les mongetes és una trolejada del Salagir perquè sàvia que seria un tema molt criticat. Tot i així és joc brut, però no tan brut XD, seria com generar una distracció, que mira bueno, si l'únic que volia era guanyar sense demostrar ni malgastar energia doncs mira vale, t'ho passo. Però el principal problema és el tracte que es dona al Cèl·lula. Aquest combat mel creuria si el rival hagués estat contra un rival del nivell en Vegeta U13 nivell 3 recent ascendit, seria coherent, l'actuació del nostre Vegeta, guanyar amb mínim esforç i amb una "triquinyuela". Però mai contra un rival de la talla del Cèl·lula, algú que ha demostrat està lleugerament per sobre del Gohan místic, que a més a demostrat intel·ligència i determinació. I a més a més, un personatge que havien desenvolupat fantàsticament al llarg de DBM i que anava convertint-se en un dels monstres de DBM.

Jo volia que guanyes en Vegeta, ja que no l'havíem vist lluitar de debò, però es que aquí el problema, no ha lluitat de debò i ha vençut ha un rival que sestava apropant al nivell de BuGotrunks, tenint ell un nivell momentàniament de Super Bu normal (suposant el famós increment de poder dels anys, que ni de conya penso que arribi a un Gohan místic, almenys en nivell 3 que ha mostrat) a part d'haver resitit i haver fet malgastar energia a en Cèl·lula estan en nivell dos, que en Salagir ja va dir que un nivell 2 no arriba en cap cas a un nivell 3 (Fusions i Bra a part), per tant en Vegeta u13 nivell 3 és superior al nivell nivell 2 del Vegeta U18, almenys mentre el de U13 aguanti la transformació.
DB Multiverse page 1950
Fullet Slann 14 October 2021
Primer de tot dir que respecto l'opinió de tots els que us ha agradat el combat (o us a semblat acceptable com a mínim), això és un fòrum d'opinió i aquí tothom en te la seva, com és normal, i s'han de respectar.
Dit això:

>Daviz

"Que volieu?"

Volia un batalla amb enginy, estratègia, honorabilitat (o com a mínim no deshonrosa, almenys fins que un dels dos es veies perdut i mires de jugar brut per desesperació), espectacularitat i amb algun gir inesperat que em deixes impressionat o com a mínim sorprès. Però sobretot volia un combat coherent i digne de la talla dels personatges que s'enfrontaven.

I sí, estratègia, gir de guió i sorpresa n'hi ha hagut, i m'han semblat una grandíssima m... equivocació. Aquest combat m'ha semblat un broma de mal gust, si fos un minicomic encara, però lamentablement no ho és. I la coherència de poders està casi al nivell de DBS, amb això ho dic tot...

PD: Com he dit és la meva opinió, res més, als que us ha agradat el combat em sembla fantàstic i respectable, tot això que guanyeu, ho dic sincerament, sense sarcasme.
El 95% de les meves opinions de DBM des de fa no se quants anys són positives, però aquest cop no, he de ser franc. De fet si estic tan "emprenyat" és per que considero que el nivell de DBM és molt més alt que no pas això, i perquè tenia unes grans expectatives en aquest combat que esperava des de feia anys.
DB Multiverse page 1949
Fullet Slann 13 October 2021
Prefereixo abstindrem de dir el que penso per no ser massa negatiu i repetitiu, però va en la línia del que diu en @Janemba i el que sou crítics amb el que han fet amb el Cèl·lula.

D'altre banda m'agrada el detall del Vegeta de m'has tocat la filla, el que més importa, doncs et pelo sense miraments. El Vegeta demostrant que és el pare de l'any. Bé per en Vegeta. Tot i que el detall d'enganyar-lo amb la mongeta mentre ell sí que se la pren no m'ha agradat, per molt que hagi madurat en molts aspectes, si segueix sent "el Vegeta" com ell mateix diu, això no és propi d'un guerrer d'elit, el príncep orgullós dels guerrers de l'espai. Però entenc que ho fa per guanyar, pelar-lo i adéu, ja que el seu objectiu és en Goku, amb qui realment vol ensenyar les cartes.

Una llàstima, el que hauria pogut ser aquest combat i el que ha sigut.
DB Multiverse page 1949
Fullet Slann 12 October 2021
>matujaman

"trobu extrany en vegeta dient Goku encontes de kakarot."

[img]

En Vegeta va veure la diferència entre el Kakarot dolent original i el Goku Bo amb cop al cap XD. I ja veu que en Goku no te res de Kakarot, almenys a DBM. Això i a base d'anys i anys, ara el respecta més i si ell és diu Goku, doncs li diu Goku. No se... m'ho trec de la butxaca tot això, però vaja veient la pàgina que adjunto, te sentit.
DB Multiverse page 1948
Fullet Slann 11 October 2021
Bé per en Vegeta, mínim esforç màxim rendiment. I en teoria no a demostrat gaire cosa.
Si el combat acaba així (que no ho crec i espero que no) serà molt desepcionant per les expectatives que en tenia i pel personatge del Cèl·lula, que es mereix caure amb dignitat, tot i que podríem dir que el seu combat va ser contra el Gohan al Budokai Royale, em vist força d'ell i ara ja en Salagir deu pensar que sobra a DBM. En Vegeta te més interès. Però espero una bona reacció i si ha de caure que sigui dignament, no com un ximple i sense lluitar de debò.
DB Multiverse page 1948
Fullet Slann 9 October 2021
Entenc tot el que dieu de l'orgull del Cèl·lula i estic d'acord fins a cert punt, però per molt de sobrat, cregut i a mig gas que anés, el paperot que ha fet amb el Vegeta nivell 2 no és normal, per la exagerada diferència de nivell. I ara d'acord que l'ha sorprès, però osti el Cèl·lula (com tots nosaltres) també veia lo tranquil que anava en Vegeta sabent el poder real del Cèl·lula. Ja es podia imaginar que en Vegeta se la liaria en quasevol moment i que no era cap figaflor comparat amb ell. Per això no em quadra que es rebaixes tan el nivell abans amb en Vegeta nivell 2 i fes tan el papallona malgastant energia d'aquella manera.

PD: I ara mateix en Cèl·lula tot i el nivell 3 del Vegeta, hauria d'apallissar-lo igual que el Son Gohan va apallissar el Super bu al DBZ. I ja estic posant aquest Vegeta al nivell del Super Bu (pel temps que fa i to plegat).
DB Multiverse page 1947
Fullet Slann 9 October 2021
On està el Cèl·lula del Budokai Royale?
El que planificava aliances d'amagat, el que arriba a resistir cert temps i s'anticipava momentàniament als moviments de la SonBra nivell 2 xetadissima, fotent-li alguna pinya i tot lluitant netament.
On està el Cèl·lula intel·ligent i fort? S'ha fusionat amb la intel·ligència del Gotrunks i la força del Iamxa o que passa aquí?

PD: Tan de bo ho veies amb els mateixos ulls que molts de vosaltres, gaudiria més d'aquest combat. 2 Replie(s)
DB Multiverse page 1947
Fullet Slann 6 October 2021
Quan augmenten el comentaris al fòrum es que la cosa es posa interessant!

Passi el que passi a partir d'ara, per molt ben pensat i ben fet que estigui, seguiré pensant que ens em empassat 15 pàgines sense sentit, però buenu, esperem que la cosa pugi de nivell, com tots volíem en aquest combat i per la dignitat malmesa d'aquests dos personatges, que els han fet semblar estupits.

Amb tots els respectes per aquests dibuixants, que tenen molt bon nivell per a fer especials, tan debò torni l'Asura en el proper capítol, seria una gran noticia, ara que començarà (esperem) el combat real.
DB Multiverse page 1946
Fullet Slann 29 September 2021
>Cèl·lula

>"segueixes sent dèbil"

Portes literalment 15 pàgines de combat i dient el mateix. I l'únic que has fet és malgastar energia, fer el ruc i no tocar ni un pel a un tio que en principi en aquest estat de nivell 2 està un fotimer d'esglaons per sota teu i que hauries de matar en 3 vinyetes, m'entre et fas un cafè.

Ho sento però aquest combat no te ni cap ni peus. (Ara per ara).

Se que em repeteixo, però es que el combat no m'inspira per comentar res seriós i amb sentit.

PD: Ja semblo el típic que es queixa cada dos per tres del manga. Però estic "emprenyat" amb aquest capítol/combat xD

EDITO

>son toriyama

Esperem que sigui així, com tu dius. Vull veure que te el Vegeta sota la màniga, però això no treu que segueixi pensant que fins ara m'està decepcionant el combat o la manera d'actuar del Cèl·lula.

Esperem que la cosa vagi a millor.
DB Multiverse page 1943
Fullet Slann 20 September 2021
>Cèl·lula

>"ets molt menys poderós que jo"

Doncs espavila i demostreu, deixa de fer el papallona, que de moment sembles més proper a tenir el poder del Cèl·lula Jr que va lluitar contar el Vegeta U13, que no pas d'un tio que està per sobre del Gohan místic.

>son toriyama

xD, Em sembla que per veure el secretillu del Vegeta (si és que en te) encara trigarem una mica, ja que recordo la vinyeta que ens van anticipar del capítol feta per aquest dibuixant i encara no ha sortit. On veiem en Vegeta nivell 2 "normal" intentant donar un cop de puny a en Cèl·lula.
DB Multiverse page 1939
Fullet Slann 18 September 2021
Semblen Dodonpas.

[img]

PD: Esperem que comencin a lluitar aviat...
DB Multiverse page 1938
Fullet Slann 16 September 2021
>Red XIII

Segona opció, es el que jo entenc.

>son toriyama

>"encara tampoc hem vist els secretillus amagats :)"

secretillus, XDDD m'has fet riure. I espero que tinguis raó. ;) jo també espero veure el secretillus de la nostra parella de guerrers de l'espai.
DB Multiverse page 1937
Fullet Slann 11 September 2021
>Bola de 8 estrelles

"aquests recuperen el poder dels eliminats."

Com a la peli "los immortales"

[img]

Solo puede quedar uno! xD

PD: Dibuix més que correcte, desenvolupament del combat... m'esperaré a veure que passa ja que de moment no em quadra res.
DB Multiverse page 1935
Fullet Slann 9 September 2021
Naturalment que aquest Vegeta ha de ser més fort, molt més fort espero, amb alguna sorpresa que realment el situí a la par o per sobre del Gohan místic. Però seguint la lògica de nivells que posa en Salagir, ara en Vegeta està en nivell 2 i (excepte fusions i fills de fusions) mai serà tan fort com un nivell 3. Vull dir aquest Vegeta, per molts anys que hagin passat, segueix sent més feble que el Goku nivell 3 de la saga Bu. I en Goku nivell 3 de la saga Bu està molts esglaons per sota d'aquest Cèl·lula i aquest Vegeta encara està més avall. Per tan segueixo pensant el mateix. I no ho dic per aquesta divisió de cossos i que siguin més febles i tal, ja que en Cèl·lula no hauria de donar-li tan de joc ara mateix, a no ser que ho fes expressament.

I si en Cèl·lula pot ferir i intercanviar cops amb la Majin Bra nivell 2 encara amb més motiu, ja que s'ha insinuat al manga que aquest Cèl·lula ja està per sobre del Gohan místic. Aquest combat no hauria de ser un combat, ja que en aquest estat en Vegeta no és (o no hauria de ser) rival per en Cèl·lula.

Espero que sigui un Joc del Cèl·lula o que en Vegeta hagi trobat una manera de tenir més poder del que sembla o nose, alguna explicació.
DB Multiverse page 1934
Fullet Slann 9 September 2021
Us imagineu en Iamxa donant batalla i posant en problemes a en Nappa al principi de DBZ?

No, veritat? Doncs jo tampoc, però és el que estem veient ara mateix en aquest combat, proporcionalment parlant. I pot ser em quedo curt i tot.

PD: A no ser que realment el Cèl·lula s'estigui rient de tots, això no te cap sentit. Vegeta SS2<<<Goku SS3<Super Bu<<Gohan Místic/Cèl·lula DBM. La diferència entre en Vegeta nivell 2 i en Cèl·lula DBM hauria de ser d'escàndol.

[img]

Canvieu en Krilin per en Vegeta i així hauria d'anar la cosa.
DB Multiverse page 1934
Fullet Slann 2 September 2021
>Red XIII

>"Dubte: en la vinyeta central, en Cèl·lula arriba a colpejar? Què colpeja? Què fa "bam"?"

Suposo que és la barrera protectora.

[img]

PD: M'alegro de veure't per aquí.

PD2: Ja veurem com es desenvolupa el combat però de moment no li trobo sentit a no ser que en cèl·lula estigui jugant, cosa que ara mateix ja no em quadra perquè tots han vist el seu poder contra en Gohan...
DB Multiverse page 1931
Fullet Slann 2 September 2021
Un paio tan o més fort que el Gohan mistic, mmm... això no te cap sentit, en Vegeta estan en nivell 2 hauria de ser fulminat en un 3 i no res... 1 Replie(s)
DB Multiverse page 1931
Fullet Slann 28 August 2021
Jo li soltaria un Final Flash a plena potència en aquest mateix moment.
DB Multiverse page 1929
Fullet Slann 26 August 2021
>vegeku87

Salutacions i ben tornat!

>Rigor

Bon anàlisi de la personalitat del Cèl·lula en combat.

>Pàgina

mmmm... a veure hi ha coses que m'agraden i coses que no tinc clares. Em mola la seguretat del Vegeta i que no li te cap mena de por. Però ara mateix en nivell dos te el mateix poder que un Cel·luleta petit (dels forts que va fer aquí a multiverse)... i està esquivant i fa posar una cara ha en Cèl·lula com de "punyeta, m'ha esquivat", quan ara mateix en Cèl·lula és superior en tot i hauria d'anar sobradíssim i estar super tranquil, perquè en teoria el pot deixar en la merda d'un sol cop de puny.

[img]

Aquesta diferencia és la que en teoria hi ha entre el nivell Gohan/Cèl·lula Vs nivell 2. Hi ha un abisme, encara que el Vegeta fos un nivell 2 més resistent i una mica més fort que un mini cèl·lula.
DB Multiverse page 1928
Fullet Slann 24 August 2021
Carai, quin bon rotllo que transmeteu, jo m'esperava una bona "estirada d'orelles".

Buenu doncs... Vale, nose, doncs merci XD

Visca Multiverse! XDD

(quan no saps que dir... dissimula)

PD: Guanyarà en Vegeta, ja hem vist massa acció d'aquell insecte llefiscós.
Però com?... Això ja ni punyetera idea XD

PD2: @Xaldiks segueixes sent Ubuntaire? Hauries de xerrar més com usuari, es troba a faltar s'ha majestat Vegeku als comentaris. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 1927
Fullet Slann 24 August 2021
>Son Gohan

Ep! Doncs no descartis alguna cosa semblant... (no ho crec XD, ja que és una tècnica semblant al "kaio Ken" i no crec que vagin per aquí els "tiros")

Però a saber, alguna cosa han de fer.

>Rigor

Home seria un recurs per incrementar molt el seu poder, no dic que no. Però m'estranyaria pel tarannà del Vegeta a DBM i per la conversa que van tenir no fa massa en Vegeta i el Corpetit, "criticant" el 3r nivell i el Kaio Ken, durant el combat entre el Goku i l'Ub.

PD: Encara que rellegint aquella pàgina, casi sembla que en Vegeta defensi el Kaio Ken enfront el 3r nivell... però això ja és molt interpretable. Jo crec que no va per aquí, però no ho sé.
Jo m'espero més algo similar al místic Gohan, però tampoc se com ho faria.

PD2: Tens casi tota la serie blanca i vermella! Tens un tresor, conserva'l. 1 Replie(s)
DB Multiverse page 1927
Fullet Slann 24 August 2021
>Team Vegeta o Team Cel·lula?

Tots esperem alguna cosa que ens ensenyin més enllà del segon nivell normal, ja que òbviament algú que està a l'altura del Gohan mistic, no en te ni per començar amb això.
Quina mena "d'As a la maniga amaga el Vegeta"? Que creieu? Ja que descarta el 3r nivell dels superguerrers.
Creieu que en Vegeta ha trobat un camí per fer-se Mistic Vegeta o alguna cosa així pel seu compte, o que serà algo diferent?

Jo vull que guanyi en Vegeta, però no veig massa clar com superarà en Cèl·lula sense caure en el típic recurs rotllo ultra mega deu dels superguerrers (en plan DBS).
DB Multiverse page 1927
Fullet Slann 23 August 2021
@Bola de 8 estrelles

"Pero feu el que volgueu... xD"

XD, bon final. Merci per les paraules company! El sentiment és mutu. ;)

Com he anticipat abans: M'has "renyat" amb raó. I per ajudar a que no fiqui més la pota. :)

Bon viatge! Gaudeix! 1 Replie(s)
DB Multiverse page 1927
Fullet Slann 23 August 2021
Bé, en Vegeta sembla confiat, això m'agrada. A veure què ens tenen preparat.

Òbviament com vaig comentar fa 3 o 4 pàgines, es trobarà a faltar a l'Asura, negaro seria hipòcrita. Però això no ho dic com una critica a cap dibuixant, al contrari, és un reconeixement cap a l'Asura. És massa bo i ens té mal acostumats.
Si estiguéssim parlant d'un especial, estaríem molt contents amb aquest bon nivell de dibuix de la pàgina d'avui (de fet entraria al Top 5 de millors dibuixants d'especials), que sobradament permet gaudir del manga.

PD: Felicitats @dsp27 pel reconeixement públic del Salagir en la tasca que fas a DBM. Tots ho sabem que ets dels millors, però que en Salagir que ha treballat amb un fotimer de dibuixants i ha vist mil històries et tingui tan amunt, diu molt de tu. Bona feina!
DB Multiverse page 1927
Lingua Nova Legere Artifices Rss Feed Fanarts FAQ Auxilium de certamine Auxilium de universis Additamenta Eventus Praeconia
EnglishFrançaisItalianoEspañolPortuguês BrasileiroPolskiEspañol LatinoDeutschCatalàPortuguês日本語中文MagyarNederlandsKoreanTurcاللغة العربيةVènetoLombardΕλληνικάEuskeraSvenskaעִבְרִיתGalegoРусскийCorsuLietuviškaiLatineDanskRomâniaSuomeksiCroatianNorskFilipinoБългарскиBrezhoneg X