DB Multiverse

No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.

← ← Direcció de lectura ← ←

S'ha transfor­mat?!
Pensava que ja estaves en la teva forma origi­nal!
Ho estava. Però a diferència de la resta de la meva família, que van preferir crear formes de reducció per contenir el seu poder en lloc d'entre­nar-se per contro­lar-lo...
Jo vaig preferir aprendre a contro­lar el meu poder i vaig aconseguir crear una forma d'augment. Pensava que l'utilit­zaria algun dia contra el meu pare... no contra un Guerrer de l'Espai qu­alsevol.
Quina llàsti­ma... El meu difunt germà posseïa el potenci­al més gran del nostre lli­natge. Si s'­hagués dignat a dedicar-li ni que fos una mica de temps a l'entre­nament, sens dubte hauria pogut aconseguir un poder com­pa­rable al dels déus.
6 De Maig

Nou còmic a DBM: How to Tame a Monkey (Com domesticar un mico)

[img][img]"Com domesticar un mico"

Aquesta divertida guia sobre l'art de gestionar els Saiyans, inventada per la Bulma, es publicarà a un ritme de dues pàgines per setmana!

Aquest còmic no és per a totes les edats. Recomanat per a lectors majors de 16 anys. Les parts més entremaliades han estat censurades.

Informació de la versió en català: JA HEM TRADUÏT AQUEST CÒMIC A LA NOSTRA LLENGUA; la porta a terme en Perfect Cell, amb dialecte valencià.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Page 2704
DBM Novel·la
Chapter 182
DBM Colors
Page 569
DB RED
Page 105
Vegeta Tales
Page 131
Early dayz
Page 110
Yamoshi
Page 201
Tame a monkey
Page 21
Dragon Bros
Page 258
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X