DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
HOLA! ENS POTS AJUDAR?
QUIN PAIO MÉS ESTRANY.
NO ET PREOCUPIS, HEM VIST QUE TOTHOM PARLA BÉ L'ANGLÈS AL JAPÓ.
pasojfsapoas! GAIJIN jpas ajpasfojfa! MATAR!!!
QUÈ DIU?
SEMBLA SIMPÀTIC.
QUIN PAIO MÉS ESTRANY.
NO ET PREOCUPIS, HEM VIST QUE TOTHOM PARLA BÉ L'ANGLÈS AL JAPÓ.
pasojfsapoas! GAIJIN jpas ajpasfojfa! MATAR!!!
QUÈ DIU?
SEMBLA SIMPÀTIC.
4h, 26mn
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!L'Asura i en Veguito, en Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre en Bardock, en color! Per thebritwriter.
Després, la història d'en XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)


Idioma





































