DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Per comprendre en Vegeta... N'has de ser un...
Rei!!! Ha!
Mitja merda!
Traducció pels que no són Vegetanoparlants: en Vegeta 13 i en Vegeta 18 mostren la seva compassió a en Vegeta 10, però prefereix ignorar les seves frases agressives. Aleshores, ambdós Vegetes insisteixen dient-li "figaflor", "baliga-balaga", i fins i tot "curt de gambals", desafiant el seu orgull que ja estava prou ressentit.
Al final, en Vegeta 1o decideix tocar el punt feble dels altres Vegetes, ja que ell és l'únic Rei dels Guerrers, afirmació que no es prenen gens bé els altres. Però l'últim riure forma part d'en Vegeta 18, que es proclama el més fort de tots anunciant que farà a miques el seu àlter ego de l'Univers 13, el qual és només la meitat de fort que ell. Això és tot.
Només he entès la última part... Suposo que es necessita ser un Vegeta per entendre-ho.
Rei!!! Ha!
Mitja merda!
Traducció pels que no són Vegetanoparlants: en Vegeta 13 i en Vegeta 18 mostren la seva compassió a en Vegeta 10, però prefereix ignorar les seves frases agressives. Aleshores, ambdós Vegetes insisteixen dient-li "figaflor", "baliga-balaga", i fins i tot "curt de gambals", desafiant el seu orgull que ja estava prou ressentit.
Al final, en Vegeta 1o decideix tocar el punt feble dels altres Vegetes, ja que ell és l'únic Rei dels Guerrers, afirmació que no es prenen gens bé els altres. Però l'últim riure forma part d'en Vegeta 18, que es proclama el més fort de tots anunciant que farà a miques el seu àlter ego de l'Univers 13, el qual és només la meitat de fort que ell. Això és tot.
Només he entès la última part... Suposo que es necessita ser un Vegeta per entendre-ho.
19 De Juny
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.


Idioma






































Escrit i dibuixat per la BK-81.
Nota: en Vegeta 18 dient que és dos cops més fort que en Vegeta 13 és només una pressumpció seva. No es dóna cap "cànon" de poder aquí.