DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
A què us dediqueu?
Sóc el manager. Sec darrere d'un escriptori.
De vegades acomiado gent.
De vegades faig veure que llegeixo un informe.
Passo força temps mirant la meva secretària.
I tu?
Ajudo en la reconstrucció de la Terra. Dono menjar a gent que ho ha perdut tot. Tracto que el món torni a ser com era abans.
Glups...
Sóc el manager. Sec darrere d'un escriptori.
De vegades acomiado gent.
De vegades faig veure que llegeixo un informe.
Passo força temps mirant la meva secretària.
I tu?
Ajudo en la reconstrucció de la Terra. Dono menjar a gent que ho ha perdut tot. Tracto que el món torni a ser com era abans.
Glups...
19 De Juny
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.


Idioma





































