DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Quina xamba! M'hauria agradat poder-me venjar de tots aquells paios...
I a mi! Vull matar alguns Guerrers de l'Espai!!!
Però si ni tan sols els coneixes...
M'importa un rave! L'envejo i prou!
Ha ha ha!
Vinga, Vegeta... no n'estàs fent un gra massa?
Heh!
I a mi! Vull matar alguns Guerrers de l'Espai!!!
Però si ni tan sols els coneixes...
M'importa un rave! L'envejo i prou!
Ha ha ha!
Vinga, Vegeta... no n'estàs fent un gra massa?
Heh!
19 De Juny
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.





Idioma





































