DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Això no rutlla...
Val més que avisi al Senyor Freezer.
E sap greu, però ja no tinc més corda, i jo no sóc tan amable com els Namekians!
He he. No ho fas gens malament, marrec!
Val més que avisi al Senyor Freezer.
E sap greu, però ja no tinc més corda, i jo no sóc tan amable com els Namekians!
He he. No ho fas gens malament, marrec!
2 dies, 23h
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.
Idioma





































