DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Coi de dimoni! Gairebé el liquides! No puc extreure energia d'una estàtua!
Ho sento, senyor!
M'has dit que és bastant fort, per això he enviat en Yakon a un lloc on pugui tenir avantatge... Hihihi!
On sóc? Què ha passat?
Hem sigut teletransportats al meu planeta... La foscor és el meu entorn predilecte per lluitar!
Has tornat, germanet...
Ho sento, senyor!
M'has dit que és bastant fort, per això he enviat en Yakon a un lloc on pugui tenir avantatge... Hihihi!
On sóc? Què ha passat?
Hem sigut teletransportats al meu planeta... La foscor és el meu entorn predilecte per lluitar!
Has tornat, germanet...
19 De Juny
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.
Idioma





































