DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Bé.
Ja m'ha quedat clar.
Aleshores...
Ja m'ha quedat clar.
Aleshores...
12mn, 55s
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!Asura i Veguito, Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre Baddack, en colors! Per thebritwriter.
Després, la història de XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)
Idioma





































