DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Mateix univers i mateix any a un altre lloc de la Terra
Waaaah!!!
Pare!!! Hi ha un monstre sota el meu llit!!! Tinc por!!!
De veritat?
On és?
Fantàstic!
Senyor Monstre!?
Ets aquí?
Yuu-huuuu?
Hola?
Senyor Monstre!?
Vaja, no hi ha cap monstre aquí...
Quina desil·lusió.
Waaaah!!!
Pare!!! Hi ha un monstre sota el meu llit!!! Tinc por!!!
De veritat?
On és?
Fantàstic!
Senyor Monstre!?
Ets aquí?
Yuu-huuuu?
Hola?
Senyor Monstre!?
Vaja, no hi ha cap monstre aquí...
Quina desil·lusió.
3h, 27mn
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!L'Asura i en Veguito, en Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre en Bardock, en color! Per thebritwriter.
Després, la història d'en XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)





Idioma





































