DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Ara ja podem anunciar el proper combat:
En XXI de l'univers 5, contra en Lumaca de l'univers 10, però és un abandó.
No sabem que l'individu del cinc també ha marxat?
Quin descontrol que tenen aquests ocellots!
Per la meva part, la gravetat ja funciona correctament.
El sistema de retornament ja està quasi operatiu. Tot està correcte!
En XXI de l'univers 5, contra en Lumaca de l'univers 10, però és un abandó.
No sabem que l'individu del cinc també ha marxat?
Quin descontrol que tenen aquests ocellots!
Per la meva part, la gravetat ja funciona correctament.
El sistema de retornament ja està quasi operatiu. Tot està correcte!
2h, 46mn
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!L'Asura i en Veguito, en Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre en Bardock, en color! Per thebritwriter.
Després, la història d'en XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)

Idioma





































