DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Ja tinc les peces de recanvi.
Hauria d'estar reparat en cinc minuts.
Endavant. Hem d'enviar aquest monstre de tornada a casa seva.
Preferiria un combat en igualtat de condicions.
No et pots imaginar els poders que tinc ara!
Has vist que he enviat discretament una part de mi cap a en Broly... Encara que era minúscula, molt bé! Suposo que no se't pot sorprendre, Vegeku. I a més, domines l'única tècnica que pot destruir-me...
Hauria d'estar reparat en cinc minuts.
Endavant. Hem d'enviar aquest monstre de tornada a casa seva.
Preferiria un combat en igualtat de condicions.
No et pots imaginar els poders que tinc ara!
Has vist que he enviat discretament una part de mi cap a en Broly... Encara que era minúscula, molt bé! Suposo que no se't pot sorprendre, Vegeku. I a més, domines l'única tècnica que pot destruir-me...
2h, 34mn
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!L'Asura i en Veguito, en Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre en Bardock, en color! Per thebritwriter.
Després, la història d'en XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)

Idioma





































