DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Bé, ha sigut divertit.
Em moro de ganes per la lluita de debò.
La lluita de debò?
Soc jo.
La lluita de debò.
Sou uns imbècils insignificants!
Soc la Son Bra i seré el déu més poderós de la història!!
Em moro de ganes per la lluita de debò.
La lluita de debò?
Soc jo.
La lluita de debò.
Sou uns imbècils insignificants!
Soc la Son Bra i seré el déu més poderós de la història!!
4h, 54mn
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!L'Asura i en Veguito, en Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre en Bardock, en color! Per thebritwriter.
Després, la història d'en XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)





Idioma





































