DB Multiverse

No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.

→ → Direcció de lectura → →

[DBM PAGE IMAGE]
Estimat Follet Tortuga. He trobat i adoptat un estrany nen humà amb cua de mico.
És molt violent i agressiu, però només amb mi, no vers els animals. Ahir, quan m'intentava atacar, va estar a punt de caure d’un penya-segat, tot evitant una mort segura. Malgrat que amb prou feines deu tenir un any, comprèn el que li dic. Les seves primeres paraules van ser “matar humans”, (Déu nos en guard).

Només està calmat quan menja...

I quan li ensenyo autocontrol amb les Arts Marcials.

Apreciat mestre, coneix algú que em pugui aconsellar per tal d’ajudar aquest infant? No puc fer venir una persona normal i corrent, la seva vida correria perill.
Dibuixat per:

Keikuro       72

6 De Maig

Nou còmic a DBM: How to Tame a Monkey (Com domesticar un mico)

[img][img]"Com domesticar un mico"

Aquesta divertida guia sobre l'art de gestionar els Saiyans, inventada per la Bulma, es publicarà a un ritme de dues pàgines per setmana!

Aquest còmic no és per a totes les edats. Recomanat per a lectors majors de 16 anys. Les parts més entremaliades han estat censurades.

Informació de la versió en català: JA HEM TRADUÏT AQUEST CÒMIC A LA NOSTRA LLENGUA; la porta a terme en Perfect Cell, amb dialecte valencià.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2704
Dragon Bros
Pàgina 259
Yamoshi
Pàgina 202
Vegeta Tales
Pàgina 132
DBM Novel·la
Capítol 182
DBM Colors
Pàgina 569
DB RED
Pàgina 105
Early dayz
Pàgina 110
Tame a monkey
Pàgina 21
[banner]
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X