DB Multiverse

[DBM PAGE IMAGE]
L'entrenament de reforç del meu nucli ha funcionat... Un atac de gran potència no és suficient per eliminar-me...

No has de patir, estic de la vostra banda.

Jo sol no podria derrotar la Son Bra. Per això he motivat al màxim els Gohan i he mantingut aliats sense que en Babidi se n'assabentés.

Queda't a cobert, has de romandre sana i estàlvia.

Al cap i a la fi, si veig que als Gohan els hi falta determinació, quina millor manera de motivar-los que llançar-te al bell mig de la batalla?
Dibuixat per:

Asura      

10 De Desembre

Nova eina: ignorar un membre.

[img]Ara podreu amagar els comentaris dels usuaris que desitgeu.

És una decisió personal que només t'afectarà a tu. Així que només tu no podràs assabentar-te del que escriuen els que ignores expressament.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2621
Vegeta Tales
Pàgina 70
Promesse
Pàgina 29
DBM Colors
Pàgina 486
Dragon Bros
Pàgina 218
Early dayz
Pàgina 48
Yamoshi
Pàgina 160
DB RED
Pàgina 42
Kakodaiman
Pàgina 52
[banner]
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisItalianoEspañolPortuguês BrasileiroPolskiEspañol LatinoDeutschCatalàPortuguês日本語中文MagyarNederlands한국어Türkاللغة العربيةVènetoLombardΕλληνικάEuskeraSvenskaעִבְרִיתGalegoРусскийCorsuLietuviškaiLatineDanskRomâniaSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhoneg X