DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Bona feina! Amb aquest ritme, el planeta serà nostre en uns dies.
Atenció, Bardock! M'escoltes, Bardock?
Celipa? Què passa? És important?
Hi ha novetats. En Broly ha tornat recentment a Vegeta... I el primer que ha fet és matar la Hanasia.
Ara és el nostre nou Rei.
Considerava que havies de ser informat immediatament... La Hanasia ha estat la teva parella durant anys i panys...
I què? Ho vaig veure en una visió fa molt de temps. No em sorprèn.
Quan torni, seré educat i donaré la benvinguda al nostre nou Rei... Canvi i fora!
Hanasia, la teva hora havia arribat, descansa en pau.
Atenció, Bardock! M'escoltes, Bardock?
Celipa? Què passa? És important?
Hi ha novetats. En Broly ha tornat recentment a Vegeta... I el primer que ha fet és matar la Hanasia.
Ara és el nostre nou Rei.
Considerava que havies de ser informat immediatament... La Hanasia ha estat la teva parella durant anys i panys...
I què? Ho vaig veure en una visió fa molt de temps. No em sorprèn.
Quan torni, seré educat i donaré la benvinguda al nostre nou Rei... Canvi i fora!
Hanasia, la teva hora havia arribat, descansa en pau.
Seqüela d'aquest univers per aquí.
40mn, 38s
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!Asura i Veguito, Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre Baddack, en colors! Per thebritwriter.
Després, la història de XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)

Idioma





































