DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Dues setmanes després...
A l'atac!!!
El Governador Freezer ha estat injust! Ho he donat tot per ell i així m'ho agraeix?
Ei, esquitx, fent el gandul?
Change!!
El planeta és nostre, però hi ha hagut moltes víctimes.
Molt bé. Estic ocupat, fora d'aquí.
Estem morint per tu i t'importa un rave!
A l'atac!!!
El Governador Freezer ha estat injust! Ho he donat tot per ell i així m'ho agraeix?
Ei, esquitx, fent el gandul?
Change!!
El planeta és nostre, però hi ha hagut moltes víctimes.
Molt bé. Estic ocupat, fora d'aquí.
Estem morint per tu i t'importa un rave!
19 De Juny
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.

Idioma





































