DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Ets, de lluny, l'ésser més poderós d'aquest planeta, superant-me al senyor Popo i a mi.
El teu domini de les arts màgiques és espectavular.
Ets únic en aquest món.
Gràcies mestre, és un honor...
Resulta que ja soc vell. La meva vida s'acosta al seu final, ho percebo.
També, abans de deixar aquest món, m'agradaria assegurar la meva successió.
Hi he pensat durant llarg temps i ho he parlat molt amb el senyor Popo. Resulta que tu series perfecte per succeir-me en aquest càrrec.
El teu domini de les arts màgiques és espectavular.
Ets únic en aquest món.
Gràcies mestre, és un honor...
Resulta que ja soc vell. La meva vida s'acosta al seu final, ho percebo.
També, abans de deixar aquest món, m'agradaria assegurar la meva successió.
Hi he pensat durant llarg temps i ho he parlat molt amb el senyor Popo. Resulta que tu series perfecte per succeir-me en aquest càrrec.
1h, 22mn
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!Asura i Veguito, Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre Baddack, en colors! Per thebritwriter.
Després, la història de XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)
Idioma





































