DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
La Terra és meva! Us patejarem el vostre cul de lampista!
Oh, quina rudesa. Encara soc un príncep, saps,? Encara que només tingui un súbdit!
Sí.
Això és molt típic de la manca d'educació dels Kemans.
Dels què?
Ja veig! Els Kemans són molt bons lluitadors i dominen força la màgia... Suposo que ets tu qui va crear les Boles de Drac!
Sí.
Què??
Les vaig crear per demanar el control del món. Però mai les vaig poder reunir.
Jo... no tinc cap radar!
No m'ho puc creure...
2 dies, 12h
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.











Idioma





































