DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Aquest és un dels nous autobusos?
Pugeu a sobre! No calen entrades ni abonaments!
Però... per què?
Soc un bon noi.
La Beach ens matarà si no podem reparar el seu ordinador!
Jo me'n cuido.
Soc molt bo amb coses d'ordinadors.
Soc molt bo amb coses d'ordinadors.
Sóc Déu després de tot.
Si funciona, em menjaré els meus pantalons curts.
Ja funciona.
Aquest còmic
no té cap lògica tècnica!!
no té cap lògica tècnica!!
2 dies, 10h
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.











Idioma





































