DB Multiverse

No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.

→ → Direcció de lectura → →

Benvinguts al nostre petit torneig d'arts marci­als!
Primera combat, en Follet Kooptu­ga contra...
Oh no, si home!!
Els vells car­ca­mals són sempre invencibles!
Ens aniran fent fora d'un en un!
No és just!
Em... has guanyat.
Clàssic!
La següent és al Desert Infer­nal.
Espero que allà no hi hagi gaires perills...
Desert Infer­nal...
hop
Dibuixat per:

Salagir      

Berrizo       18 85

6 De Maig

Nou còmic a DBM: How to Tame a Monkey (Com domesticar un mico)

[img][img]"Com domesticar un mico"

Aquesta divertida guia sobre l'art de gestionar els Saiyans, inventada per la Bulma, es publicarà a un ritme de dues pàgines per setmana!

Aquest còmic no és per a totes les edats. Recomanat per a lectors majors de 16 anys. Les parts més entremaliades han estat censurades.

Informació de la versió en català: JA HEM TRADUÏT AQUEST CÒMIC A LA NOSTRA LLENGUA; la porta a terme en Perfect Cell, amb dialecte valencià.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2690
Yamoshi
Pàgina 195
Tame a monkey
Pàgina 15
Kakodaiman
Pàgina 75
DBM Colors
Pàgina 555
Early dayz
Pàgina 100
DB RED
Pàgina 94
Dragon Bros
Pàgina 252
Vegeta Tales
Pàgina 121
DBM Novel·la
Capítol 180
[banner]
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X