DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Ara, en possessió d'una Bola de Drac, els nostres herois caminen fins al poble següent.
Per què no anem amb la nau?
Voleu tornar a destrossar alguna cosa?
No us queixeu, tenim un portador.
És veritat que els esclaus són pràctics.
Si us plau, cares-no-verdes! Hi ha un Gran Drac a mig camí. Haver ser discrets, no despertar-lo!
No parla gaire bé català.
Quin accent local més maco! Aquest costat "veterà" és tan adorable!
Fer menys soroll! El Gran Drac ser poderós i molt desagradable. Ja menjat molts yomeks!
M'encanta que mai conjugui els verbs, però tot i així té molt vocabulari.
Callar!
En aquests tipus de situacions, mai es veu el famós drac perquè en realitat la gent el camina per sobre.
Ha, ha!
Per sort, no estem en un manga humorístic estúpid!
2 dies, 11h
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.











Idioma





































