DB Multiverse

No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.

→ → Direcció de lectura → →

Goku Bros, per enviar-te a l'espai, necessi­tarem els millors talents. Per això he trucat a un company.
Deixa'm que et presenti el Dr. Wilro.
En­can­tat...
Necessito la teva sang per a unes anàlisis.
De debò?
Necessito la teva talla per al taüt. Eh... per al seient de la nau.
Esperi, soc molt més petit quan estic assegut.
Pols?
Nivell de poder?
Por oculta?
Debili­tats?
Cap?
Segur?
Bah... Eh... Bah...
Dibuixat per:

Salagir      

Berrizo       18 85

6 De Maig

Nou còmic a DBM: How to Tame a Monkey (Com domesticar un mico)

[img][img]"Com domesticar un mico"

Aquesta divertida guia sobre l'art de gestionar els Saiyans, inventada per la Bulma, es publicarà a un ritme de dues pàgines per setmana!

Aquest còmic no és per a totes les edats. Recomanat per a lectors majors de 16 anys. Les parts més entremaliades han estat censurades.

Informació de la versió en català: JA HEM TRADUÏT AQUEST CÒMIC A LA NOSTRA LLENGUA; la porta a terme en Perfect Cell, amb dialecte valencià.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Page 2701
Early dayz
Page 109
DB RED
Page 103
Dragon Bros
Page 258
Vegeta Tales
Page 130
DBM Colors
Page 566
Tame a monkey
Page 20
Yamoshi
Page 200
[banner]
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X