DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Propera pàgina en: 22h, 45mn
Hee hee hee...
Victòria d'en Raichi de l'univers 3!
Sou uns figaflors! Sóc l'únic que segueix en la competició!
L'últim combat d'aquesta ronda serà entre en Gast Carcolh de l'univers 7 i el Gran Rei Dimoni Satanàs Cor Petit de l'univers 3!
Ja era hora. Es suposa que aquest havia de ser el meu capítol!
No podries haver escollit un nom més presumptuós?
...I m'ho diu el que es fa anomenar com una divinitat namekiana...
No m'ensarronis, n'estic al corrent que no saps res dels Namekians.
1h, 14mn
Nous capítols!
![[img]](/imgs/promos/ch115-prison.png)
Dilluns, torna la història principal!Asura i Veguito, Salagir i els traductors han treballat com a bojos per a respectar els terminis.
Després, un capítol especial sobre Baddack, en colors! Per thebritwriter.
Després, la història de XXI, la part final! Si… està acabada a temps ^_^l (ho estarà, perquè Arcady Picardi mai falla!)


Idioma





































