DB Multiverse

No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.

→ → Direcció de lectura → →

Propera pàgina en: 1 dia, 22h

Encara no he explo­tat tot el potenci­al dels Saiyans... N'hi ha de millors...!
Sóc el més dèbil del meu grup...
Us penseu que us mereixeu el meu poder? Foteu el camp d’aquí, gali­fardeus.
I un be negre!!!
Dibuixat per:

SchalePetri      

ZenBuu      

6 De Maig

Nou còmic a DBM: How to Tame a Monkey (Com domesticar un mico)

[img][img]"Com domesticar un mico"

Aquesta divertida guia sobre l'art de gestionar els Saiyans, inventada per la Bulma, es publicarà a un ritme de dues pàgines per setmana!

Aquest còmic no és per a totes les edats. Recomanat per a lectors majors de 16 anys. Les parts més entremaliades han estat censurades.

Informació de la versió en català: JA HEM TRADUÏT AQUEST CÒMIC A LA NOSTRA LLENGUA; la porta a terme en Perfect Cell, amb dialecte valencià.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2705
DBM Colors
Pàgina 570
Early dayz
Pàgina 111
Tame a monkey
Pàgina 22
Dragon Bros
Pàgina 259
Yamoshi
Pàgina 202
Vegeta Tales
Pàgina 132
DBM Novel·la
Capítol 182
DB RED
Pàgina 105
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X