DB Multiverse

No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.

→ → Direcció de lectura → →

Vinga. Ataqueu-me tots dos alhora...
Ens rendim!
Què?! Per què? Només has de tenir paciència...
Si la memòria no em falla...
Ni en Trunks del futur ni en Goku haguessin pogut batre en Cold si hagués assolit aquesta forma quan va atacar la Terra.
Ara és més poderós que els seus fills...
Molt més. L'e­qui­paro a l'A-17 i l'A-18. Fins i tot a l'A-16.
Pare... Et pots contro­lar en aquesta forma?
Sorpresos? Vo­saltres també ho vau aconseguir.
D'això... Porto un convi­dat.
Benvingut, Mestre Kaitoxin.
Ei, vell!
Dibuixat per:

Argelios      

Homola Gábor      

ZenBuu      

6 De Maig

Nou còmic a DBM: How to Tame a Monkey (Com domesticar un mico)

[img][img]"Com domesticar un mico"

Aquesta divertida guia sobre l'art de gestionar els Saiyans, inventada per la Bulma, es publicarà a un ritme de dues pàgines per setmana!

Aquest còmic no és per a totes les edats. Recomanat per a lectors majors de 16 anys. Les parts més entremaliades han estat censurades.

Informació de la versió en català: JA HEM TRADUÏT AQUEST CÒMIC A LA NOSTRA LLENGUA; la porta a terme en Perfect Cell, amb dialecte valencià.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2703
DBM Colors
Pàgina 568
Vegeta Tales
Pàgina 131
Early dayz
Pàgina 110
DB RED
Pàgina 104
Yamoshi
Pàgina 201
Tame a monkey
Pàgina 21
Dragon Bros
Pàgina 258
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X