DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Què és això que sento quan la miro? Podria ser l'instint de Guerrer de l'Espai que s'ha tornat a despertar i m'empeny a...
Voler-la llepar per tot arreu!!!
No, Vegeta. Aquest és l'instint equivocat.
El meu heroi.
Fusionar-me amb mi mateixa m'ha aclarit la ment. Els ningens són massa perillosos. Podrien destruir tota la vida del multivers.
Ho evitaré matant tots els ningens del multivers.
19 De Juny
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.
Idioma





































