DB Multiverse
No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.
→ → Direcció de lectura → →
Encara podríem utilitzar les naus, però en comptes d'utilitzar la propulsió, podem simplement propulsar-la des de dins amb el nostre propi poder.
No seria una mica perillós? Podríeu danyar la nau i arriscar-vos a quedar encallats o pitjor.
Sincerament, hauríeu d'esperar. Probablement vindrà en un dia o dos per buscar menjar de la Terra.
Ei, per què no feu servir vestits espacials?
L'únic problema és respirar oi?
Ei, com és que no m'ho havia plantejat això?!
Aquí teniu uns de portàtils que vaig fer durant el meu temps lliure.
Simplement col·loqueu-los al centre del pit i, tot seguit, premeu-los. Aleshores, el vestit s'adaptarà al vostre cos.
I l'oxigen dura 12 hores, cosa que hauria de ser més que suficient per als vostres propòsits.
Ostres, moltes gràcies noi!
Em dic Hedo, i en realitat soc 3 anys més gran que tu, però d'acord.
2 dies, 18h
Nous avatars: Son Bra
Acabem amb la vostra preferida (;p): 112 avatars nous de la Son Bra!
Aneu al vostre perfil, seleccioneu "ALL" i cliqueu a "Mostra només els últims avatars afegits" per veure'ls!
Acolorits i seleccionats per HomolaGábor, Argelios, ZenBuu i Ammar.
Idioma





































