DB Multiverse

No és per obtenir beneficis! Aquest còmic no es ven online i l'autor NO rep beneficis per fer-lo.

→ → Direcció de lectura → →

Ei, no us havia vist!
Bé doncs, per desgràcia, no puc seguir fent còmics de Bola de Drac...
... per diverses raons.
Però com a tan­cament, re­passem quina havia de ser la història de Blancoverse!
Així vam acabar a la meitat del capítol 3, la lluita entre en Son Goku i en Son Gohan. Serà molt emocio­nant.
Al final, en Goku havia de fer l'atac del puny del drac en Ultra Instint contra un Masenko d'en Gohan Blanco!
En Goku estava a punt de guanyar, però llavors en Gohan obtenia un augment de poder provinent d'una figura misterio­sa!
(no, no és l'XXI de DBM!)
El combat d'entre­nament s'acaba, i tornem al palau d'en Zeno! Es revela que uns éssers de fora del multivers estan sent atrets pel poder d'en Gohan Blanco!
6 De Maig

Nou còmic a DBM: How to Tame a Monkey (Com domesticar un mico)

[img][img]"Com domesticar un mico"

Aquesta divertida guia sobre l'art de gestionar els Saiyans, inventada per la Bulma, es publicarà a un ritme de dues pàgines per setmana!

Aquest còmic no és per a totes les edats. Recomanat per a lectors majors de 16 anys. Les parts més entremaliades han estat censurades.

Informació de la versió en català: JA HEM TRADUÏT AQUEST CÒMIC A LA NOSTRA LLENGUA; la porta a terme en Perfect Cell, amb dialecte valencià.

Comenta aquesta notícia!

DBMultiverse
Pàgina 2702
Vegeta Tales
Pàgina 131
Early dayz
Pàgina 110
DB RED
Pàgina 104
Yamoshi
Pàgina 201
Tame a monkey
Pàgina 21
DBM Colors
Pàgina 567
Dragon Bros
Pàgina 258
[banner]
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisEspañolItalianoPortuguês BrasileiroDeutschEspañol LatinoCatalàPolskiPortuguês日本語MagyarNederlands한국어Euskeraاللغة العربيةTürk中文LombardVènetoΕλληνικάעִבְרִיתSvenskaCorsuGalegoРусскийLietuviškaiLatineRomâniaDanskSuomiHrvatskiNorskWikang FilipinoБългарскиBrezhonegTiếng Việtсрпски X