DB Multiverse

Haberler DBM'i oku Minicomic Fanarts Yazarlar SSS RSS akışı Bonus Olaylar Promosyon Partnerler Turnuva hakkında yardım Evrenler hakkında yardım
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

News: Minicomic


Hmm... Görünen o ki XXI'nin aslında kim ya da ne olduğuna dair ilgi artıyor.
Bu iyi bir şey değil mi?
Evet, ama problem şu ki...
... henüz ben bile XXI'nin kim ya da ne olduğunu belirlemedim
...
Ne!? Ama XXI'yi yakında yayınlamamız gerekiyor! Eğer 3 gün içinde bu işi halletmezsek programın gerisinde kalacağız ve iki kat daha zor çalışmam gerekecek!!!!
Peki… Ortaya her zaman bir minicomic ya da özel bölüm koyabiliriz… Bu bize biraz zaman kazandırır.
Ama bu fanları pek fazla oyalamayacaktır...
Biliyorum… ama ne kadar zaman kazanırsak o kadar iyidir...

...Bekle bir saniye...
Zaman Ocarina'sını buldunuz! Bu Zelda'nın geride bıraktığı gizli bir kralık hazinesinir. Gizemli bir ışıkla parlar...
İşte artık gerektiği kadar zamanımız olacaktır!!
Üç gün sonra...
Bunun çalışacağına emin misin?
Tabii ki! Hiç merak etme! Sadece izle!!
Zaman Müziği'ni çalmaya başladınız!
Birinci Günün Şahağı
-72 Saat Kaldı-
Ve böylece... aynı üç günün 4 kez tekrardan yaşadıktan sonra. Sonunda Salagir'in aklına XXI'in ne olucağına dair bir fikir geldi...
XXI'in çocukken Kaioshinler (1. evrendeki Kaioshinlere benzer) tarafından büyütülmüş olan bir Mistik Broly olduğu ortaya çıktı!
Ama DBM fanları buna nasıl bir tepki gösterirdi ki?
Son bölümde Dragon Ball Multiverse...
XXI'nin kimliği Mistik Broly olduğu ortaya çıktı!
Merak ediyorum da fanlar Mistik Broly hakkında ne düşünüyorlar!
Urma Gurd
Lol, Hadi ama? Vegito Broly'yle çoktan savaştı, şimdi onu başka bir Broly ile mi savaşıracaksınız ? N'aman N'Allah'ım. Salagir ne biçim bir Broly fanboyuymuş.
Çok orjinal çoook!l
@Urma Gurd Aynen değil mi? Salanir amma orjinal.
DBM iyice sıçıyor
Bok gibi olmuş. Ben Tapion'nın XXI olmasını istiyordum Hüloğğ!!! 111!!!
A-... ama... Ben çok iyi bir fikir olduğunu düşünüyordum!!...
Hay ulan... Sanırım yine denemem gerek...
Sonunda XXI'in kimliği ortaya çıktı!!!
Kötü bir maskeli Kötülüğün Vargası!
Alın ulan! Neymiş 'orjinal' görün.
Son Bölümde...
XXI'nın kimliğinin kötü bir Maskeli Varga olduğu çıktı (yine)...
Tamamdır... bakalım hakkında ne düşündüler...
Urma Gurd
N'aman N'Allah'ım lel XXI bir kuş mu? DBM cidden mal.
Vay amk çok saçma
Efendi Sith'in kuş versiyonu hah? Aptalca, Bunu ciddiye bile alamıyorum.
DBM iyice sıçıyor
Bok gibi olmuş. Ben Tapion'nın XXI olmasını istiyordum Hüloğğ!!! 111!!!
Tanrım! Bu insanları mutlu etmenin hiç mi yolu yok?
Peki… bir kez daha denerim ben de...
300 kez denedikten sonra... Salagir'in aklına sonunda bu fikir geldi...
Soruya mükemmel bir cevap: XXI kim olmalı? O tabii de....
Açıklanamaz şekilde büyük güçlere sahip, Saiyan/Tanrı
kanına sahip bir SS4 Mr. Satan'dı!!!
Urma Gurd
Hass????
Lan... lan
N ne... ?
DBM iyice sıçıyor
Bok gibi olmuş. Ben Tapion'nın XXI olmasını istiyordum Hüloğğ!!! 111!!!
Hala deniyor musun?
HAYIR!
Ve Son!
2019-07-25

Minicomic



4 Ağustos Pazar günü Dragon Ball'ın hâlâ güzel olduğu, içi değişim formuyla dolu Z'den öncesi günlere ait bir minicomic gelecek...

Çizimler Mathieu Battaglia tarafindan!
Ses dessins
Une de ses BDs

Bu sayfadaki yorumlarınız :

Yorumlar yükleniyor...
[tr_TR]
EnglishFrançais日本語中文EspañolItalianoPortuguêsDeutschPolskiNederlandsTurcPortuguês Brasileiro
MagyarGalegoCatalàNorskРусскийRomâniaCroatianEuskeraLietuviškaiKoreanБългарскиעִבְרִית
SvenskaΕλληνικάSuomeksiEspañol Latinoاللغة العربيةFilipinoLatineDanskCorsu