DB Multiverse

NUTIZIE LEGHJE DBM Minicomic FANARTI L'AUTORI FAQ Flussu Rss BONUS EVENIMENTI PRUMUZIONI PARTENARII Aiutu turneu Aiutu universu
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Chì ghjè Dragon Ball ?

Ùn ci capite un acca à ste figurette ? Pussibule, ghjè a seguita di Dragon Ball, Dece anni dopu à a fine di Dragon Ball, vi tocca dunque à cunnosce Dragon Ball di nanzu.

Per riassume, Dragon Ball parla di cumbattanti colmi di putere maiò chì salvanu u mondu cuntr’à mostri gattivi chì anu elli dinù puteri maiò. Tutti sanu vulà, mando bocce d’energia chì splutanu à u cuntattu, anu a forza di distrughje una pianetta, è ponu sente i so avversarii nunda chè cun i so spiriti.
Certi persunagi anu tecniche persunale per ùn dì uniche cum’è a telepurtazion.

Eccu avà i persunagi è cuncetti à cunnosce.

À quelli chì cunnoscenu bè Dragon Ball :
1) Sta pagina ùn hè ch’un riassuntu di ciò chì hè necessariu à sapè à a fine di Dragon Ball. Capiscerete chì certi detagli sò stati scurdati.
2) DBGT ùn esiste.
3) DBM si passa 10 anni dopu à a fine di DBZ. Dunque 20 anni dopu à a saga Buu. L’imaghjine mustrate sò scelte da riprisentà i persunagi à u mumentu di DBM.

À l’altri : troppu persunagi ? Ùn v’inchietate, seranu prisentate pianamente bè à longu di a storia.

Mangà è fiure mosse

Dragon Ball hè un mangà in 42 tomi disegnatu da Akira Toriyama, da 1984 à 1995.
Stu mangà hè statu cumplettamente adattatu in fiure mosse sott’à u nome di Dragon Ball, po’ Dragon Ball Z, è ghjè per quessa chì à le volte si dice : "DBZ".
Certe imaghjine chè vo’ vidite in sta pagina venenu da e fiure mosse. Tutte l’altre sò disegnate da noi stessi.

I Saiani

[IMG] Son Goccù
[IMG] Vegettà

Sò straterrestri chì s’assumiglianu à l’umani. Venenu da a pianetta Vegettà. Nati per u cumbattu è bellicosi, sò à a basa di a storia di Dragon Ball. A so pianetta d’origine hè stata cumplettamente distrutta da u mostru Freeza (vede parte "i gattivi"). Ùn ci sò chè dui sopravivneti  : Son Goccù, l’eroe, è Vegettà, u principe di i Saiani. Campanu tramindui nant’a Terra.

A l'origine, Vegettà odiava à Son Goccù è ùn facia tuttu per spassallu. A l'origine, Son Goccù si chjamava Caccarottu, è fù mandatu sopr’à Terra induve hà persu a memoria è i so stinti viulenti di Saianu.

Ognunu hà fundatu una famiglia nant’a Terra è anu avutu figlioli chì sò dunque mezi umani, ciò chì li offre un putenziale di cumbattu torna superiore. Ma ùn vole dì, sò pochi i mezi Saiani à interessassi à u cumbattu.


[IMG] Son Gohan
[IMG] Son Gotten (SSJ)
[IMG] Son Gotten

U primu figliolu di Son Goccù si chjama Son Gohan (36 anni). Ùn cumbatte più dapoi un pezzu ma era u più putente di a squadra à a fine di Dragon Ball.

U secondu figliolu di Son Goccù si chjama Son Gotten (27 anni). Hà participatu à cumbatti ma ùn hè micca a so passione.


[IMG] Truncs
[IMG] Truncs (SSJ)
[IMG] Bra

U primu figliolu di Vegettà si chjama Truncs (28 anni). Hè un amicu maiò di Son Gotten, è cum’è ellu, ùn s’interessa micca troppu à u cumbattu, ancu sè tramindui anu una putenza furmidevule.
Mentre Dragon Ball, un Truncs ghjuntu d'un futturu alternativu di dopu apucalisse, hà participatu à a storia.

Vegettà hà dinù una femina chjamata Bra (16 anni).


[IMG] Videl
[IMG] Pan

Son Gohan hà abandunatu u cumbattu è s’hè maritatu cun Videl, a figliola di u Sgiò Satanu, u campione suppostu di u mondu di cumbattu. Anu una figliola, Pan (14 anni).

Nota: l’età di qualchì persunagiu sò un pocu sfarente sincondu à e surgenti. Quelle date quì sò quelle chì adupremu in e nostre figurette.

E trasfurmazioni

Certi esseri anu u putere di scambià d’aspettu, ciò chì li permette di sgagià una putenza di cumbattu superiore.

I Saiani è l’eredi di i Saiani si ponu trasfurmà in Super Saianu (nutatu SSJ), basta ch’elli aghjinu u nivellu bastante. Tandu i so capelli diventanu gialli è arritti. Un aura gialla s’incende ingiru à elli.
S’elli sò di più putente, ponu dinù trasfurmassi in Super Saianu di nivellu 2 : i capelli sò più longhi è l’aura hè parcorsa da elettricità.
In fine, un nivellu 3 esiste, è solu Son Goccù è Gotencs (vede a parte "fusioni") l’ammaistreghjanu. I capelli diventanu cusì longhi ch’elli toccanu in terra, i sopracigli smarriscenu è l’aura forma una meza sfera.

I mezi Saiani si ponu elli dinù trasfurmassi. Ma Son Gohan ùn si trasfurmeghja mai, micca ch’ellu ùn aghja u nivellu (à u cuntrariu) ma perchè chì un Diu (Caioscin) hà liberatu u so putenziale di cumbattu. Ùn hà più bisognu di trasfurmassi è si batte subbitu cun a so forza massima.

[IMG][IMG][IMG][IMG] Esempiu : Son Goccù micca trasfurmatu, po’ in Super Saianu, Super Saianu 2 è in fine Super Saianu 3.

U monstru u Freeza (vede parte "i gattivi") è a so famiglia anu trasfurmazioni è tandu tuttu u corpu cambia.

E fusioni

Sè dui esseri anu a listessa misura è sincrunizeghjanu e so forze, ponu, fendu un picculu ballu stranu, fusionà in un solu essere, mentre 30 minuti.
I mezi Saiani Son Gotten è Truncs anu ammaistratu sta tecnica è diventanu "Gotencs", chì ghjè assai più forte ch’elli dui adduniti.

[IMG][IMG][IMG] Gotencs, Gotencs in Super Saianu, po’ in Super Saianu 3

I Dii (Caioscin) anu dinù pendini numati Potalà, sè 2 persone ne mettenu ognunu una, fusioneghjanu, ma sta volta quì, à vita, ancu caccendu i pendini (chì ponu torna esse aduprati).
Per cumbatte à Buu (vede parte "i gattivi"), Son Goccù è Vegettà anu fusiunati incù sti pendini, è sò diventati "Vegettò". Ma di manera stunente, a fusione s’hè annullata mentre ch’ellu era à l’interiore di Buu. Dapoi Son Goccù è Vegettà sò di ritornu cun noi.

[IMG][IMG] Vegettò, nurmale è trasfurmatu in Super Saianu.

I Namecchi

[IMG] Un namek (Nail)
[IMG] Piccolo

I Namecchi, abitanti di a pianetta Namecc, sò membri d’un populu saviu, putente è … assessuatu. Sò verdi, parlanu a so lingua u Namecc (mentre chì tuttu u restu di l’universu parla una stessa lingua) è ponu fà cresce di novu qualessusia u membru soiu da ch’ellu hè statu strappatu.

Certi s’occupanu di u cumbattu è ponu diventà assai putenti. D'altri sò spezialisti in magia è ponu guarisce a ghjente o creà Dragon Balls (vede a parte chì seguita). Anu tutti u putere di fà apprisce ugetti utili cum’è panni.

Dui Namecchi campanu nant’a Terra, nant’à u palazzu di u Diu di a Terra : Piccolo, un combattant, è Dendè, un magu.

I Dragon Balls

[IMG] Dragon Balls

Ghjè un inseme di 7 bocce diafane cuntenendu stelle da sfarenzalle. Una boccia cuntene una stella, un’ antra 2 è cusì sin’à 7.

Quand’omu addunisce e 7 bocce, si pò chjamà (in a lingua ch’ellu ci vole) u Dragone Sacratu, chì apparisce è esaudisce unu o parechji voti. Una volta ch’ellu s’hè affaccatu è ch’ella hà fattu ciò ch’ellu duvia fà, u Dragone sparisce è e 7 bocce diventanu petre è si ritrovanu sparnucciate in u mondu sanu.
Dopu à un certu tempu, e bocce voltanu diafane è adduniscendule si pò torna chjamà u Dragone è fà voti.

Si pò pregà guasi tuttu, ancu rinvivisce un morte. Son Goccù hè per esempiu digià mortu duie volte (Vegettà dinù) ma hè in vita oghje. Si pò dinù rinvivisce parechje persone sè a dumanda tene in una sola infrasata. Per esempiu tutti l’abitanti di a Terra sò stati tombi ma avà sò in piena forma. :)
U Dragone ùn pò esaudì un votu dumandendu una putenza superiore à u so creatore, cum’è tumbà un mostru putente assai.

[IMG] Shenron
[IMG] Porunga

Un ghjocu di Dragon Ball si trova nant’a Terra. Creatu da Dendè, u dragone si chjama Shenron, esaudisce 2 voti.
Era à l'origine creatu da u babbu di Piccolo è ùn pudia esaudisce ch’un solu votu, di più ùn pudia esaudisce dui volte a listessa dumanda.

Un antru ghjocu si trova nant’à Namecc. Creatu da u sceffu di i Namecchi, u dragone si chjama Porunga, esaudisce 3 voti.
A l'origine, ùn pudia rinvivisce ch’una persona à ogni volta. Ùn risponde ch’à e dumande fatte in Namecc, ancu s’ellu vi parla ind’è a lingua chì vi cunvene.

I gattivi

Parechji mostri putentissimi anu minacciatu l’avvene di a Terra è ancu di l’universu. Tutti o guasi sò stati disfatti è distrutti da i nostri eroi.

[IMG] Signore Freeza
[IMG] Rè Cold

Freeza, accumpagnatu da u so babbu u Rè Cold è da u so fratellu Coola, fù u primu nemicu. Hà parechji nivelli di trasfurmazione duve cambia da u tuttu à u tuttu di fisicu. Tutta a famiglia s’hè fatta tumbà da i nostri eroi trasfurmati in Super Saiani.


[IMG] Cell pò creà un "Mini Cell"
[IMG] Cell campa per u cumbattu è per a crueltà

Cell hè un mostru mudificatu nant’à u pianu geneticu è chì hà in ellu stessu tutte e capacità è e tecniche di i nostri eroi (Saiani, Namecchi, Umani è ancu Freeza). Pò guarisce di tutte e so ferite è ricunstituiscesi qualessusia u membru. U solu mezu di tumballu hè di distrughje u so nuciolu primordiale, una cellula sola, chì pò creà di novu tutta a so persona.
Fù tombu da San Gohan in Super Saianu 2 ( trasfurmazione ch’ellu ùn adopra dunque più oghje).


[IMG] Brolì in Super Saianu 1
[IMG] Brolì in "Saianu Legendariu"

Brolì u Saianu Legendariu. Tene in ellu una putenza strasurdinaria chì cresce senza arrestu. Hè guasi invincevule è cumplettamente incuntrullevule.
Chjucu, hè riesciutu à scappà, per via di a so putenza chì era digià incredibule, cun u so babbu di a pianetta Vegettà nanzu ch’ella sia distrutta. U so babbu li misse tandu un diademu da impedisce a so putenza di sorte. Per disgrazia, u so scontru cun Son Goccù, ch’ellu odia dapoi ch’ellu hè natu, l’hà permessu di scatenassi è di trasfurmassi in Super Saianu Legendariu.
Di fatti, nant’a pianetta Vegettà, mentre chì Son Goccù ùn era ch’una criatura Saiana cum’è l’altri, chjamatu Caccarottu, pienghja tuttu u tempu da impedisce di dorme à Brolì, criatura ancu ellu. Certi rancori ùn smarriscenu cusì... ;)
Fù tombu da tutte e putenze addunite di i nostri eroi… Infine… pensemu !


[IMG] "Super" Buu, avendu assurbitu eroi
[IMG] M. Buu : manipulatu da Babidì, po’ amicu di Satanu
[IMG] Uub: reincarnazione di Buu

Buu hè un mostru magicu manipulatu da u magu Babidì. Stu mostru rosulinu bumbò pò scambià di forma è staccassi in 1000 pezzi, allungassi, ricunstituiscessi… Fine ch’ellu li ferma energia, pò schjattà quant’ella li pare, si ricunstituisce sempre.
Hà u putere di trasfurmà i so avversarii in dulciumi ch’ellu si campa à manghjà. Ma u più, ghjè ch’ellu pò assorbì un avversariu (ingirendulu da una parte di u so corpu ch’ellu sfurmeghja) è piglià cusì tutta a so putenza. Pò tene in ellu ghjente quant’ella li pare è, ci pare ch’ellu cumuleghji e so putenze. Veste i panni caretteristichi di l’essere u più putente in ellu è piglia una forma da assumigliallu.
Millaie d’anni fà, Buu hà tombu o assurbitu i Dii (i Caioscini). Ma u più putente di i Dii ùn era u più forte, à u cuntrariu, ciò chì scambiò a persunalità di Buu. Buu diventò grossu, alegru è impulsivu assai. Di ritornu nant’a Terra cun Babidì, s’hè sbarazzatu di u magu è hè diventatu amicu cun M. Satanu, chì l’amparò à ùn tumbà ghjente per u piacè.
Ma per diventà cumplettamente bravu, Buu s’hè staccatu in duie parte. A brava, cun u listessu fisicu, chjamatu M. Buu è a gattiva, chì a si caccierà cun i nostri eroi.
Si manghjerà à Piccolò è Gotencs, po’ à Son Gohan. Ma ancu cusì, ùn pudia fà nunda cuntr’à a putenza di Vegettò chì entrò in u so corpu da liberà tutti l’amichi. In corpu di Buu, Vegettò si ritruvò staccatu in Son Goccù è Vegettà, chì ghjunsenu à liberà à tutti l’amichi.
Buu avendu persu tutti i so supporti, vultò à a so forma prima, chì ùn viderete micca quì è fù tombu per u sempre.
Eppuru, à a dumanda di Son Goccù, a so alma fù reincarnata è cusì hè natu Uub chì Son Goccù pigliessi subbitu cun ellu. Di Buu ci ferma oghje à M. Buu (bravu ma d’una putenza inferiore à quellu di prima) è Uub (umanu ma cun una putenza maiò in ellu).

Eccu, cunniscite tuttu ciò ch’ellu ci vole per cummincià e nostre figurette !

Leghje e figurette

[co_FR]
EnglishFrançais日本語中文EspañolItalianoPortuguêsDeutschPolskiNederlandsTurcPortuguês Brasileiro
MagyarGalegoCatalàNorskРусскийRomâniaCroatianEuskeraLietuviškaiKoreanБългарскиעִבְרִית
SvenskaΕλληνικάSuomeksiEspañol Latinoاللغة العربيةFilipinoLatineDanskCorsu